اخبار فرش ماشینی

سیزدهمین نمایشگاه ۲۰۰۷ Intertextile شانگهای

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سیزدهمین نمایشگاه سالیانه Intertextile  از ۲۹ تا ۳۱ آ؛گوست ۲۰۰۷ در شانگهای چین برگزار شد. این نمایشگاه همچنان یکی از معروفترین و محبوبترین نمایشگاه های تجاری در زمینه منسوجات خانگی در آسیاست و هر ساله تعداد زیادی از خریداران، تولیدکنندگان و طراحان را به خود جذب می کند.

 

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۸۰۵۵ مترمربع، توسط  انجمن صنایع نساجی (CCPIT) و انجمن منسوجات خانگی چین ) CHTA) و شرکت Messe Frankfurt (HK)  برگزار گردید.
با توجه به اینکه تقاضا برای منسوجات خانگی در چین رو به رشد است، فرصت های بیشتری برای تولیدکنندگان این دسته از منسوجات فراهم می آورد. در نه ماهه اول سال ۲۰۰۶ واردات منسوجات خانگی به چین بیش از ۱۵% نسبت به دوره مشابه در ۲۰۰۵ افزایش داشته است. از آنجا که درآمد چینی ها رو به افزایش است، طبعاً تمایل بیشتری نسبت به خرید جدیدترین طرح ها و دکوراسیون های خانگی نشان می دهند.
نمایشگاه مذکور سکوی مناسبی برای بازاریابی در زمینه پارچه های رختخوابی، رومیزی، حمام، آشپزخانه، پرده ای، رومبلی، و نیز طرح های داخلی و صنایع دستی نساجی، لوازم جانبی، فرش و قالیچه، دیگر خدمات و تولیدات مربوط به منسوجات خانگی و طراحی آنها به شمار می رفت.
نمایشگاه ۲۰۰۷Intertextile با دو مشخصه، در بحث طراحی تأکید بیشتری داشت:
– کارگاه هنری طراحان: که به شرکت هایی که مستقیماً با کار طراحی مرتبط بودند، اختصاص یافته بود.
– رقابت جهانی در زمینه طراحی منسوجات خانگی: متخصصین منسوجات خانگی و دانشجویان رشته های طراحی از سراسر جهان دعوت شده بودند تا طرح های خود را ارائه دهند و این طرح ها توسط هیأتی متشکل از طراحان، کارشناسان و متخصصین صنعت، انجمن ها، شوراها و مؤسسات نساجی چینی و غیر چینی مورد قضاوت قرار گیرد.

Image

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×