اخبار فرش ماشینی

سومین همایش ملی نساجی و پوشاک در یزد گشایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سومین همایش ملی نساجی و پوشاک امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این همایش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد در آستانه تبدیل به واحد جامع با اختیارات گسترده‌تر و بیشتر است.

محمدحسین مسلمین افزود: امتیاز لازم را برای این اتفاق بزرگ کسب کردیم و ان شاالله با همفکری و همیاری استادان، صنعتگران و دانشجویان عزیز نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان یزد قطب نساجی کشور محسوب می شود، گفت: برگزاری همایش ملی نساجی و پوشاک به نزدیکی و ارتباط بیشتر صنعت و محققان دانشگاهی کمک می کند.

محمدحسین مسلمین اظهار داشت: این همایش می تواند موجب تبادل تجربیات و اطلاعات میان استادان دانشگاه، محققان، صنعتگران و دانشجویان شود و در استادان و دانشجویان هم در بعد کسب مدارج علمی و پژوهشی برجسته و علوم دانشگاهی  انگیزه ایجاد کند.

دبیر همایش نیز در این مراسم گفت: ۳۷۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است که با توجه به محدودیت زمانی فقط ۱۸۰ مقاله توسط کمیته علمی همایش در اولویت قرار گرفت که در این راستا ۸۰ مقاله به صورت شفاهی و ۱۰۰ مقاله به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

احمدزاده افزود: با برنامه‌ریزی کمیته کارگاه‌های آموزشی ۶ کارگاه آموزشی مرتبط با گرایش‌های تکنولوژی، شیمی نساجی، مدیریت و پوشاک در روز دوم همایش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی مدیران، کارشناسان، دانشجویان و فعالان این بخش با تکنیک‌های پیشرفته این رشته و صنعت و بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل و مشکلات فراروی آن است.

دبیر همایش در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این همایش بتواند نقشی هرچند کوچک در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه آموزش عالی نساجی و صنعت نساجی داشته باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×