اخبار فرش ماشینی

سهم هند در واردات ایران قابل افزایش است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سهم هند در واردات ایران قابل افزایش است

رییس شورای توسعه صادرات منسوجات سنتتیک و ابریشم مصنوعی هند ابراز امیدواری کرد طی روزهای حضور این هیأت در ایران بتوان به نتایج خوبی برای توسعه تجارت دو کشور دست یافت.

رییس شورای توسعه صادرات منسوجات سنتتیک و ابریشم مصنوعی هند در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی هند در ایران، ضمن تقدیر از حمایت تشکل‌های نساجی ایرانی در برگزاری نمایشگاه مذکور و همچنین تشکر از حضور مقامات صنایع نساجی هند در این مراسم ابراز امیدواری کرد که تجارت فیمابین دو کشور بیش از پیش توسعه یافته و تسهیل گردد و در این راستا تجارت با روپیه را بسیار مثمرثمر دانست.

وی اعلام کرد که این هیأت به دنبال راهکاری برای افزایش مراودات تجاری بوده و تمایل دارد تا به عنوان دوست و همکار، تکمیل کننده زنجیره‌های تولید منسوجات در ایران باشد و قصد رقابت با صنایع ایرانی را ندارند.

آقای راکش مهرا خاطرنشان کرد که هندوستان در بخش‌هایی همچون ویسکوز، پلی استر و اکریلیک سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی داشته و در سطح جهان مطرح است و حضور نمایندگان سازمان‌ها و شوراهای مختلف مربوطه از هند در این هیأت می‌توانند پل ارتباطی خوبی بین صنایع دو کشور باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در پایان اعلام کرد که هم‌اکنون سهم هند در واردات ایران قابل توجه نبوده لیکن می‌توان این میزان را افزایش داد و ابراز امیدواری کرد که طی روزهای حضور این هیأت در ایران، بتوان به نتایج خوبی برای توسعه تجارت بین دو کشور دست یافت.

برای مشاهده مراسم افتتاحیه و تصاویر کلیک کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×