اخبار نساجی

هر هفته یک بانک غذا در انگلیس افتتاح می شود

دیلی میل: آمارهای تکان دهنده نشان داد که به دنبال عدم توانایی خانواده‌ها برای تهیه مواد غذایی، هر هفته یک بانک غذا در انگلیس افتتاح می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، روزنامه دیلی میل (Daily Mail) روز چهارشنبه ۳۰ فروردین (Aprill.18) نوشت: آمارهای تکان دهنده نشان داد که به دنبال عدم توانایی خانواده‌ها برای تهیه مواد غذایی، هر هفته یک بانک غذا در انگلیس افتتاح می شود.

این آمارها نشان داد، افرادی که نیاز به کمک‌های فوری دارند در حال افزایش می‌باشند. متصدیان بانک‌های غذا نگران آن هستند که تاثیر بودجه اخیر بر این بانک‌ها تا سال ۲۰۱۳ همچنان ادامه داشته باشد.

اکنون بیش از ۱۹۰ بانک غذا در سرتاسر کشور انگلیس وجود دارد که ۸۸ مورد آن در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است.
کسانی که به این بانک های غذایی پناه می برند معمولا فقط افراد بی‌خانمان نیستند بلکه کارگران با درآمد پایین که تحت تاثیر بحران قرار گرفته‌اند نیز جزو دریافت‌کنندگان می‌باشند.

کارشناسان معتقدند در حال حاضر بسیاری از مردم با درآمد پایین به سختی هفته خود را به پایان می رسانند.
بانک‌های غذا، حداقل غذای ضروری سه روزه را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده و از مردمی که تحت تاثیر بحران در انگلیس هستند، حمایت می‌کنند.

در سال گذشته، شبکه بانک غذای انگلیس به بیش از ۶۰.۰۰۰ نفر که در تهیه غذا مشکل داشتند، غذا دادند و امسال پیش بینی می‌شود که آنها به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ نفر غذا بدهند.
اما موسسه های خیریه نگران هستند که اوضاع در آینده بدتر شود.
سال گذشته، ادوینا کوری، نماینده وابسته به حزب محافظه‌کار انگلیس، به رادیو ۵ این کشور گفته بود فکر نمی‌کند که در انگلیس، آدم گرسنه‌ای وجود داشته باشد!

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اما نظرسنجی اخیر نشان داد که یک پنجم انگلیسی‌ها با افزایش هزینه‌های زندگی، برای خرید از مغازه، پول قرض می‌کنند.
این نظر سنجی نشان داد که فقط ۴۳ درصد از مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند که از عهده مخارج زندگی برمی‌آیند و ۳۶ درصد نیز تایید کردند که این کار، بسیار مشکل می‌باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×