اخبار فرش ماشینی

سمینار تخصصی فرش دستباف ایران اردیبهشت ۸۸ در ژاپن برگزار می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نخستین سمینار و کارگاه تخصصی برون مرزی سایت اطلاع رسانی فرش ایران همزمان باهشتادمین سالگرد روابط سیاسی و پنجاهمین سالروز آغاز روابط رسمی فرهنگی ایران و ژاپن در توکیواز سوی سایت اطلاع رسانی فرش ایران با همکاری اتحادیه فرش دستباف ایران در ژاپن برگزار خواهد شد.

سایت اطلاع رسانی فرش ایران در اولین گام های موفقیت آمیز پس از تشکیل نمایندگی این سایت در کشور ژاپن اقدام به برگزاری نخستین سمینار و کارگاه آموزشی تخصصی شناخت فرش دستباف نموده است.
سمینار فرش دستباف ایران در تاریخ ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد. در کارگاه آموزش عالی فرش دستباف نیز که با مشارکت اتحادیه فرش دستباف ایران در ژاپن برگزار خواهد شد دکتر طاهر صباحی تدریس خواهد کرد. قریب ۳۰ نفر از دست اندرکاران برای شرکت در این کارگاه اظهار تمایل نموده و برای شرکت در این دوره های تخصصی ثبت نام کرده اند.
به گزارش نمایندگی سایت اطلاع رسانی ایران در ژاپن علاوه بر تجار و بازرگانان ایرانی عرضه کنندگان ژاپنی فرش دستباف ایران نیز ضمن ابراز تمایل جهت شرکت در این کارگاه از نمایندگی سایت درخواست نموده اند تا امکان استفاده دست اندرکاران ژاپنی را از طریق ترجمه همزمان مطالب فراهم آورند.

کارگاه عالی تخصصی شناخت فرش دستباف از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آوریل ۲۰۰۹ (۲ تا ۶ اردیبهشت ۸۸ ) با تدریس دکتر طاهر صباحی در محل همایش های شهر توکیو برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کلاسها در طول این پنج روز از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.
سایت اطلاع رسانی فرش ایران با همکاری اتحادیه فرش دستباف ایران در ژاپن همچنین همایشی را با عنوان فرش دستباف در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۰۹ (۳۱ فروردین ماه ۸۸) با حضور دست اندرکاران و مسئولان ایرانی و ژاپنی برگزار خواهد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×