اخبار نساجی

سفر روحانی به نیویورک/ بررسی و جوانب این سفر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سفر روحانی به نیویورک/ بررسی و جوانب این سفر

تیمی از دیپلمات ها مامور ارزیابی سفر روحانی در اوایل مهرماه به سازمان ملل متحد شده اند.

در صورتی که ارزیابی این تیم حکایت از آن داشته باشد که سفر روحانی می تواند منافع ویژه ای را برای نظام به همراه داشته باشد وی عازم نیویورک خواهد شد.

همچنین مشرق خبر داده که آقای روحانی به زودی با اعضای جامعه روحانیت دیدار خواهد کرد. روحانی معتقد است اولین دیدار وی با روحانیون باید با تشکلی باشد که خود عضو آن و بیشترین قرابت فکری را با آنها دارد.

آیت الله مهدوی کنی موافقت کرده برخی دیدارهای رئیس جمهور منتخب در محل مجلس خبرگان برگزار شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دیگر خبر از رئیس جمهور منتخب مربوط به دیدار او با اهالی رسانه است. روحانی در دیدارهایی که با اهالی رسانه داشته، دو درخواست عمده را مطرح کرده است: ۱- رسانه ها به سطح مطالبات و توقعات مردم دامن نزنند. ۲-از گمانه زنی درباره کابینه یازدهم خودداری کنید چرا که بنده تاکنون با هیچ وزیری برای کابینه صحبت نکرده ام.

این درخواست ها در شرایطی مطرح شده که محافل اصلاح طلب و اصولگرا همچنان خبرهای مختلفی را درباره کابینه یازدهم منتشر می کنند. برخی رسانه مدعی اند که نزدیکان خاتمی در دیدار با حسن روحانی از وی خواسته اند با توجه به مشکلات موجود در عرصه اقتصاد و تولید از محمد شریعتمداری به عنوان معاون اولی دولت خود استفاده نماید.

در همین حال، نهاوندیان و نوبخت از سوی رئیس جمهور منتخب مامور سیاستگذاری های اقتصادی دولت یازدهم و تعیین تیم اقتصادی دکتر روحانی شده اند

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×