اخبار نساجی

سرپرستان ۱۴ استان رییس شدند

 

سرپرستان 14 استان رییس شدند

تهران – وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکام جداگانه ای روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت ۱۴ استان کشور را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر اساس احکام صادره از سوی ‘مهدی غضنفری’، «علی مهدوی» به سمت ریاست استان ایلام، «ناصر فخر موحدی» استان گلستان، «حجت الله بیرانوند» در استان لرستان، «مرتضی هاشم» در استان مازندران، «علیرضا زاوشی» استان مرکزی، «یدالله صادقی» در استان تهران، «محمد مهدی فرشچی موحد» در استان همدان و سیروس شاه غیبی در استان کردستان منصوب شدند.

همچنین، احکام «سید ابراهیم حسینی» برای استان خراسان شمالی، «علی صفر زاده» استان خراسان رضوی، «علیرضا جمیع» استان خراسان جنوبی، رحمان اشکفتکی استان چهار محال و بختیاری، «محمد مهدی زارع» استان یزد و «محمد جعفر عظمایی» در استان اردبیل صادر شد.

غضنفری در این احکام آورده است: امید است برابر وظایف و تکالیف ابلاغی و در چارچوب تشکیلات جدید و دستورالعمل اجرایی آن نسبت به ساماندهی امور مربوطه در جهت تحقق اهداف و ماموریت های صنعتی، معدنی و تجاری کشور با رویکرد ارتقاء کیفی و کمی تولیدات از طریق کاهش هزینه های تمام شده و افزایش بهره وری، زمینه رقابت پذیری کالاهای ایرانی را فراهم و ضمن تامین نیازهای داخلی نسبت به توسعه بازارهای هدف خارجی و رشد بیش از پیش صادرات غیر نفتی اقدام کنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در ادامه تصریح کرده است: بدیهی است ایجاد زمینه ارتباط موثر جامعه اصناف و فعالین و تشکل های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم تامین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنفی برای رسیدن به این هدف ملی مورد انتظار است.

یادآور می شود: روسای انتصابی پیشتر سرپرست سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های محل اقامت خود بوده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×