اسلاید شو

سرمقاله چهاردهمین شماره نشریه اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران / ماه انتخاب

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ماه انتخاب

اسفند ماه امسال برای همه ما مهم است. از انتخاب خبرگان رهبری و خدمتگذاران مردم در مجلس گرفته تا ترکیب اصناف و اتحادیه ها همه و همه  در اسفند ماه در معرض انتخاب قرار خواهد گرفت. انتخابات اتحادیه های صنفی در نوبه خود و به علت تاثیر به سزای درون بخشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ترکیب هیات مدیره اتحادیه های صنفی در پیشبرد اهداف آن بخش از صنعت به ویژه در بخش نظارت و توزیع که یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های اقتصاد ما نیز محسوب می شود ، از اهمیت بالایی برخوردار است. اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران که یکی از فعال ترین اتحادیه های صنفی در سطح کشور نیز به شمار می رود با تعداد بسیار زیادی از فروشگاه های عضو و غیر عضو خود در اقصی نقاط تهران بزرگ ارتباطی تنگاتنگ با تولید کنندگان فرش و موکت، زنجیره توزیع در سطح تهران و نیز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی دارد و فعالیت شبانه روزی اعضای اتحادیه همواره برای رضایت تمام فعالان این صنعت و حلقه های تولید، توزیع و مصرف بوده است. فعالیت هیات مدیره فعلی که با همکاری و حمایت همه اعضاء محترم محقق گردید بار دیگر در معرض رای شما همکاران و عزیزان قرار خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم با رای و حضور پر شور شما عزیزان بار دیگر هیات مدیره ای شایسته و کاردان و زحمتکش را بر سر کار بیاوریم به طوری که بیش از پیش از حقوق فروشگاه داران دفاع کنیم و با همکاری و همفکری نقش خود را در تنظیم بازار فرش ماشینی و موکت کشور که منافع مشترکی را نصیب همه زنجیرهای تولید ، توزیع و مصرف می کند به خوبی ایفا نمائیم.

باید بپذیریم که با تلاش های انجام شده اتحادیه امروز در بالاترین سطح کارایی و تاثیر گذاری خود قرار دارد و با پیشنهادات و انتقاداتی که همواره از شما اعضاء محترم دریافت می کنیم تا آنجا که مقدور بوده سعی در پوشش ضعف ها و کمبودها داشته ایم. تجربه ، سخت کوشی و اقدامات مثبت در  جهت کمک به اعضاء از مهمترین ویژگی ای هیات مدیره فعلی اتحادیه بوده است که امیدواریم در دوره آتی انتخابات نیز با کمک شما فراهم شود.

به هرحال آنچه مسلم است هر انتخاباتی چه کوچک و چه بزرگ، چه سیاسی و چه اقتصادی نیازمند حضور پر شور اهالی فن است که در یکی مردم و فرهیختگان و در دیگری تجار و صاحبان کار و تجارت باید دست در دست هم آینده ای را بسازند که در حال حاضر با کار کارستان دولت یازدهم از هر زمان دیگری روشن تر و پر امید تر است.

در پایان ضمن قدردانی از تک تک اعضاء و فروشگاه داران سخت کوش اتحادیه، اهالی صنعت فرش ماشینی و موکت و  همه دوستان و همکاران تشکر و قدردانی کرده و آنها را به شرکت در انتخابات اتحادیه دعوت می نمائیم.

محمد هادی کمالیان
اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

منبع : شماره ۱۴ نشریه جهان فرش

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×