اخبار فرش ماشینی

سرمقاله اردیبهشت ۱۳۹۶

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سرمقاله

 

اولین سلام بهاری مان را به  شما خوانندگان عزیزمان میفرستیم  و چهل و یکمین شماره مجله کهن را به عنوان اولین پیشکش سال ۱۳۹۶  به شما تقدیم می کنیم. امسال هم به عنوان مجموعه پر تلاش کهن بنای کارمان را بر تحول و نوآوری گذاشته ایم و برای دستیابی به این مهم خود را بیش از پیش مهیا کرده ایم. سال ۱۳۹۶ با لطف و عنایت الهی سالی متفاوت برای مجله نساجی کهن و همراهان و شرکت های همکار ما خواهد بود و با خدمات جدیدی که ارائه خواهیم کرد هر چه بیشتر در جهت رضایت مشتریان و یاران همیشگی خود حرکت خواهیم کرد.

همانطور که در شماره قبل مشاهده کردید طراحی و سبک مجله دچار تغییرات زیادی شده و خوشبختانه نظرات مثبت بسیاری نیز از خوانندگان محترم دریافت کرده ایم که نشان از همسویی و استقبال شما عزیزان با نوآوری و تغییرات رو به جلو دارد. در این شماره نیز سعی کرده ایم با طراحی متفاوت و چاپ بخشی از مقالات به صورت دو زبانه محتوای مجله را غنی تر کنیم.

همچنین همانطور که مطلع هستید سایت مجله کهن باز طراحی شده است و با قالبی جذاب تر و متفاوت به عنوان پربازدیدترین و پرمخاطب ترین وب سایت نساجی و فرش ایران به گواه آمار مانند قبل فعال و به روز در دسترس شما می باشد و می توانید از ویژگی های خوب آن برای به روز بودن در صنعت نساجی و فرش استفاده کنید.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

امیدواریم تلاش های مجموعه کهن با حمایت شرکت های محترم همکار و علاقمندان به این صنعت نسبت به سال گذشته خدمات بیشتری را به صنعت کهن نساجی ایران ارائه دهد و در این راه قطعا مثل همیشه نیازمند همفکری و انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. لطفا با ما از طریق شماره های ۰۲۱۷۷۲۴۵۷۸۰  و ایمیل   info@kohanjournal.com   در تماس باشید.

 

موفق و پیروز باشید

بهنام قاسمی – سردبیر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×