اخبار نساجی

سرمایه گذاران صنعتی با اطمینان از تامین برق سرمایه گذاری کنند

 

 وزیر نیرو با تاکید بر تلاش دولت در تامین انرژی گفت: سرمایه گذاران در بخش صنعت با اطمینان از تامین و ارائه برق مطمئن سرمایه گذاری کنند.

ˈحمید چیت چیانˈ روز یکشنبه در جمع مردم ایوانکی در گلزار شهدای گمنام این شهر، این منطقه را یکی از مناطق نمونه صنعتی کشور دانست .

وی افزود: صنایع مهم و اساسی در این منطقه ایجاد شده که با بهره برداری از پروژه های آبرسانی و برق در این مناطق شاهد شکوفایی بیشتر صنعت در این بخش خواهیم بود.

وزیر نیرو یکی از پایه های اساسی توسعه هر کشور را توسعه و پیشرفت صنعت آب و برق بیان کرد و گفت: در شهر ایوانکی که کار اصلی مردم آن کشاورزی است آب نقش مهم و اساسی دارد و کارکنان وزارت نیرو در تلاش هستند تا آب و برق مورد نیاز مردم را تامین کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

چیت چیان با اشاره به پروژه های مهم برق در این منطقه افزود: دو پروژه مهم پست ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی و پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی گرمسار، از پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است .

وی ادامه داد: با احداث و بهره برداری از این پروژه ها، سرمایه گذاران در بخش صنعت با اطمینان از ارائه برق مطمئن می توانند سرمایه گذاری کنند.

وی بهره برداری آزمایشی از مرحله اول انتقال آب شیرین به ایوانکی را از پروژه های مهم وزارت نیرو دانست و افزود: با انجام این پروژه تا ۲۰ سال آینده آب شرب و صنعتی این منطقه تامین می شود.

ˈعلی اکبر صباغˈ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان، آغاز عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی را یکی از مهمترین پروژه های این منطقه دانست و گفت: با بهره برداری از این پروژه شاهد بهبود وضعیت ولتاژ در پست های فوق توزیع ایوانکی، جنت آباد و پست های آتی شهرک صنعتی و شهر جدید ایوانکی خواهیم بود.

ایوانکی در ۷۵ کیلومتری تهران و در حاشیه محور تهران – مشهد واقع است و در آن شهرکهای صنعتی متعدد فعالیت دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×