اخبار فرش ماشینی

سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی در راور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در همایش فرهنگیان راور اظهار داشت: معلمی شغل مهمی است و معلم واقعی انبیا و پیامبران بودند که با اخلاص به مردم علم را تعلیم دادند.

وی با اشاره به زحمات معلمان برای علم‌آموزی و شکوفایی عنوان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مملکت بوده و با تربیت صحیح می‌توانند در آینده کشور سهیم باشند.

فرماندار راور با توجه به مسائل روز و آشنایی فرهنگیان با اوضاع فعلی جامعه گفت: با وجود تحریم‌ها که به گفته دشمنان آن را فلج کننده پیش‌بینی کرده بودند اما با رهنمودها و گفتار حکیمانه مقام معظم رهبری این طرح‌ها خنثی شده است.

وی در مورد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان عنوان کرد: تاکنون بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان راور سرمایه‌گذاری شده است و با تشکیل چهار کارگروه، صنعت و معدن در شهرستان جای خود را باز کرده و بستر آن از جمله کارخانه لاستیک روکش برای ماشین‌آلات سنگین معادن، کارخانه فرآوری بنتونیت، کارخانه پروفیل و کارخانه گچ کوهساران مقدمات اولیه آن فراهم شده است.

شریفی از پیگیری ارتقای رشته‌های دانشکده فرش از کاردانی به کارشناسی و همچنین دانشکده به دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: مقدمات اولیه راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرستان ایجاد شده است.

شریفی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: مردم با حضور گسترده و چشمگیر در پای صندوق‌های أخذ رأی حاضر می‌شوند تا بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان این مملکت و نظام بیفکنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور در این گردهمایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همه معلمان می‌توانند با یک نکته و تفکر دینی، ذهن خلاق کودکان را به کاوش و پیگیری هدایت کنند و برای داشتن یک نسل مهربان و پرکار و … باید فرهنگ عمومی جامعه به این سمت حرکت کند و آغاز کار آن هم با آموزش و پرورش است.

رضوان ابراهیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره استاد معلم و اخلاق شهید مطهری اظهار داشت: وقتی انسان با تربیت صحیح رشد کند و به درجه تکامل برسد، نمونه است و این امر منوط به داشتن مربی و معلم خوب است که می‌تواند، جامعه آینده را طراحی و آماده کند.
وی آثار شهید مطهری را بی‌نظیر و بدون استثنا عنوان کرد و برای راهنمایی افراد جامعه مفید و ارزشمند دانست.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×