اخبار نساجی

هیات تجاری ۴۰ نفره مجمع صادرکنندگان ترکیه امروز در اتاق تهران

 

هیات تجاری 40 نفره مجمع صادرکنندگان ترکیه امروز در اتاق تهران

رایزنی رو در روی فعالان اقتصادی ایرانی و ترک

    یک هیات بزرگ از فعالان اقتصادی ترک وابسته به مجمع صادرکنندگان ترکیه امروز ساعت ۱۰ صبح در اتاق تهران حضور خواهند یافت تا با فعالان اقتصادی ایرانی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، این هیات ۴۰ نفره از مجمع صادرکنندگان ترکیه امروز ابتدا پای سخنان دبیرکل و اعضای هیات رئیسه اتاق تهران خواهند نشست و پس از آشنایی اجمالی، وارد مذاکرات رو در رو با فعالان اقتصادی ایرانی خواهند شد.

اعضای این هیات تجاری ترکیه در زمینه‌های نساجی، چرم، چوب و محصولات چوبی و جنگلی، صنایع خودرو، ماشین آلات، مواد شیمیایی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، لوازم برقی، گردشگری، چاپ، معدن، حمل و نقل، ال‌پی‌جی و لجستیک فعالیت می‌کنند و امیدوارند که بتوانند در ساختمان اتاق تهران دیدارهای موثری با فعالان اقتصادی ایرانی داشته باشند و به نتایج مشخصی برای همکاری‌های اقتصادی برسند.

قابل ذکر است که فعالان اقتصادی و کلیه اعضای محترم اتاق تهران که مایل به توسعه همکاری‌ها و مراودات تجاری و اقتصادی خود با بازرگانان و صنعتگران ترکیه هستند می‌توانند در این نشست حضور یابند. این نشست از ساعت ۱۰ صبح در طبقه اول ساختمان اتاق تهران آغاز خواهند شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×