اخبار نساجی

سامانه پاسخگویی به شکایات حوزه فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تهران -معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکین سرویس های فناوری اطلاعات، ارتباطی و رادیویی در سایت این سازمان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری )،’ حسن رضوانی ‘ روز چهارشنبه درباره نحوه استفاده از این سامانه گفت: در مرحله اول کاربران باید با مراجعه به سایت اپراتوری که از آن خدمات دریافت می‌کنند، نسبت به طرح شکایت و دریافت کد ۱۷ رقمی پیگیری اقدام کنند و اپراتور باید در مدت زمان مشخص و تعیین شده به شکایت شاکی رسیدگی کند.

وی افزود: این سامانه به منظور تحقق اهداف تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات بین سازمان تنظیم مقررات و هفت دستگاه اجرائی، حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تامین‌کنندگان خدمات در این حوزه راه اندازی شده است .

رضوانی درمورد نتیجه عدم پاسخگویی اپراتورها در زمان تعیین شده، گفت: در صورتیکه اپراتور در بازه زمانی تعیین شده و مطابق با قراردادهای فیمابین، پاسخگوئی لازم را انجام ندهد کاربران می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع در سایت رگولاتوری و ورود کد پیگیری ۱۷ رقمی که از سایت اپراتور دریافت کرده‌اند، موضوع شکایت و عدم پاسخگوئی اپراتور را پیگیری کنند.

رضوانی کاهش زمان پاسخگوئی به شکایات، طرح و پیگیری شکایات به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و نظارت هوشمند را از مزایای سامانه جامع پاسخگوئی به شکایات عنوان و تصریح کرد: رگولاتوری به منظور پاسخگوئی و حفظ حقوق مشترکان، از طریق مناطق هفتگانه خود و با همکاری هفت دستگاه دیگر عضو تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل بازار موضوع شکایات را پیگیری می‌کند.

تفاهم‌نامه پایش و کنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در سال ۹۰ بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس امنیت و اطلاعات عمومی ناجا، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی ناجا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات مبادله شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×