اخبار نساجی

سال گذشته سخت ترین شرایط برای فروش نفت بود

 

سال گذشته سخت ترین شرایط برای فروش نفت بود

وزیر نفت گفت: با وجود فشارهای داخلی و خارجی دولت در سال گذشته توانست کشور را اداره کند گرچه امروز این فشارها نیز همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رستم قاسمی در سخنرانی امروز خود در مجتمع پتروشیمی شازند با بیان اینکه بعضی‌ها متوجه نیستند که ما با چه جنگی مواجه هستیم اظهار کرد: اداره صنعت نفت کشور با وجود تحریم‌ها کار ساده‌ای نبود درست است که دولت در سال گذشته سخت‌ترین شرایط برای فروش نفت را پشت سر گذاشت اما فروش نفت با هر سختی در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: جابه‌جایی پول فروش نفت کار بسیار سختی است چون اگر خواسته باشیم یک میلیون دلار از بانکی به بانک دیگر منتقل کنیم هم اتحادیه اروپا و آمریکا متوجه می‌شود.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان خود مقابل کشور ایستاده است تصریح کرد: آقای آقازاده که ۱۲ سال وزیر نفت بودند به من گفته‌اند که در زمان جنگ مشکلات زیادی برای صادرات نفت وجود داشت اما کشتی‌ها برای بردن نفت ایران صف می‌کشیدند و مانعی هم برای دریافت پول نقد وجود نداشت اما امروزه با تحریم بانک مرکزی و صنعت نفت مشکلات زیادی در زمینه فروش نفت وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر نفت در پایان گفت: اقدامات دولت در چند سال گذشته بسیار اساسی و بنیادی بود و امیدوارم مردم باسفر به نقاط مختلف کشور اقدامات صورت گرفته را با چشم خود ببینند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×