مد و پوشاک

سالانه ۳۰ میلیون ثوب پوشاک تولید می‌کنیم

مدیرعامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل:
سالانه ۳۰ میلیون ثوب پوشاک تولید می‌کنیم

مدیرعامل شرکت آرتا تجارت زرین گفت: سالانه ۳۰ میلیون ثوب پوشاک تولید و روانه بازار مصرف داخلی و خارجی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مزنبی در مراسم راه‌اندازی کارخانه آرتا تجارت زرین در اردبیل اظهار داشت: نگاه ما در مرحله آغازین این حرکت نگاهی نه کشوری بلکه نگاهی فرا‌ملی و جهانی است.
وی افزود: تولیدات این کارخانه بر اساس نیازها و بازار جهانی بوده و بر اساس آداب و سنن و نگاهی اسلامی خواهد بود.

این مسئول با اعلام اینکه این کارخانه (سبلان پارچه سابق) در سنوات گذشته در دو مرحله راه‌اندازی و به دلایلی تعطیل شده بود، افزود: دلیل این تعطیلی‌ها وجود اشکالاتی در بخش نرم‌افزاری بود.
مدیرعامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل بیان داشت: این مجموعه از لحاظ سخت‌افزاری مشکل خاصی نداشته و آنچه سبب توقف تولید در این واحد صنعتی بود نوع نگاه مدیریتی حاکم بر آن بوده است.
مزنبی ضمن تقدیر از تلاش چهار ساله مدیریت و سرمایه‌گذار قبلی این مجموعه خاطرنشان کرد: مجموعه جدید با نظارت و شیوه اجرایی متفاوت و علمی، صنعتی نسبت به گذشته راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با سرمایه و زمان سوخته‌ای که در مدت زمان تعطیلی این مجموعه ایجاد شده دیگر مهلت تنفس و تعللی برای نوسازی نباید وجود داشته باشد و بلافاصله باید مراحل نوسازی و تولید آغاز شود.
مدیرعامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل بیان داشت: سخت‌افزارها و ماشین‌آلات این مجموعه از بهترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات دنیا بوده و از ابزارهایی هستند که مورد توجه فعالان حوزه پوشاک است.
مزنبی با اعلام وجود پنج واحد تولیدی در این مجموعه خاطرنشان کرد: از ۲۵ خرداد ماه سال جاری که این مجموعه توسط شرکت آرتا تجارت زرین تحویل گرفته شده سعی بر راه‌اندازی واحد های منسوجات و دوزندگی این مجموعه داشته‌ایم و هم اکنون تمام حوزه‌های فاز منسوجات این مجموعه راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: یکی از بخش‌های مجموعه که بیشترین آسیب را دیده بود بخش تاسیسات بود که از ۲۵ خرداد تاکنون ۳۰ تا ۴۰ نفر در بخش اصلاح این بخش فعالیت داشتند.

مزنبی ادامه داد: از دیگر معضلات موجود در این کارخانه تصفیه‌خانه و فاضلاب بود که اجرای این بخش نیز در حال اتمام است.
این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر ۱۸۰ نفر کارگر در این مرحله استخدام شده‌اند که تا پایان بهره‌‌برداری فاز اول این کارخانه این تعداد به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×