اخبار نساجی

سازمان تامین اجتماعی نیازبه مدیریت قوی دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دبیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با حمایت از موضوع انتصاب مدیر جدید سازمان تامین اجتماعی معتقد است: صندوق تامین اجتماعی، صندوقی بین النسلی است که نیاز به مدیریتی قوی و کارآمد دارد.

به گزارش افکارنیوز، ‘ناصر برهانی’ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سازمان تامین اجتماعی ۳۵ میلیون خانواده کارگری کشور را پوشش می دهد و نمی تواند با سرپرست، مدیریت شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی سعید مرتضوی را به عنوان مدیریت سازمان تامین اجتماعی انتخاب کند جامعه کارگری کشور از انتخاب وی حمایت خواهد کرد.

برهانی با تاکید بر نقش وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حمایت از سه جانبه گرایی، یادآور شد: مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی می تواند دیدگاههای رئیس جمهور به سه جانبه گرایی را تحقق بخشد.

به گفته برهانی، با توجه به اینکه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مورد تائید رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی است هر انتخابی در خصوص مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی داشته باشند نمایندگان کارگری از این انتخاب ، حمایت خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در صورتی که مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی هرچه سریعتر انتخاب شود نه تنها از موازی کاری پرهیز خواهد شد بلکه گام ارزشمندی در جهت مطالبات کارگری برداشته می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×