اخبار نساجی

ساخت مدرن‌ترین مرکز مرجع علوم اعصاب در ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

پروفسور سمیعی از ساخت مدرن‌ترین و زیباترین مرکز مرجع علوم اعصاب جهان در ایران خبر داد و گفت: ساخت این مرکز مدتی است آغاز شده و پیش بینی می‌شود از اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی، پذیرش بیماران را آغاز کند.

به گزارش ایسنا، پرفسور مجید سمیعی دانشمند ایرانی برجسته در رشته علوم اعصاب در جهان در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز بین‌المللی از مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات پزشکی و رفاهی برخوردار است و ساختمان این مرکز به شکلی طراحی شده است که در صورت وقوع زلزله شدید، هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

پایه گذار جراحی قاعده جمجمه اظهار کرد: درصورت ساخته شدن این مرکز، تمام جهان مبهوت امکانات تشخیصی و درمانی آن خواهند شد و این مرکز به عنوان مرجع علوم اعصاب جهان شناخته می‌شود به طوری که بعدها کتابهای زیادی راجع به آن نوشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ دانشمند برجسته علوم اعصاب خارجی، آمادگی خود را برای همکاری با این مرکز اعلام کرده‌اند، گفت: این مرکز در شهرک قدس واقع شده است و متخصصان ساخت این مرکز هر ماه چند روز را در موسسه علوم اعصاب هانوفر آلمان درباره وضعیت ساختمان و تجهیزات مورد نیاز آن گفتگو می کنند.

پروفسور سمیعی با اشاره به اینکه مسوولان کشور باید قدر دانشمندان را بدانند و به آنها بها دهند، گفت: دانشمندان به مقام و ثروت نیازی ندارند بلکه نیازمند احترام هستند و در صورتی که به آنها و دانش آنها اهمیت داده شود و احترام گذاشته شود آنها برای انتقال دانش و اطلاعات خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه زیان آور بودن امواج الکترومغناطیسی و امواج موبایل و ماهواره بر اعصاب افراد اظهار داشت: وجود این تاثیرات هنوز از نظر بیولوژی صددرصد مشخص نیست و مثبت یا منفی بودن این امواج تشخیص داده نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×