اخبار فرش ماشینی

زدگی مسئولان ارشد کردستان از رسانه‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در مجموع رسانه‌ها، چه رسانه‌ ملی و چه نشریات مکتوب و خبرگزاری‌ها نقش پلی را ایفا می‌کنند که مسائل و مشکلات جامعه را به گوش مسئولان رسانده و از سوی دیگر عملکرد دستگاه‌ها و مسئولان را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

گاهی اوقات در مسیر ارائه خدمت به مردم کم‌توجهی و یا سهل‌انگاری‌هایی صورت می‌گیرد که با تلنگری از سوی رسانه‌ها و ارباب جراید این نواقص رفع شده و مسیر خدمت هموارتر می‌شود.

در عین اینکه مسئولان ارشد استان کردستان ادعا می‌کنند که انتقادپذیر بوده و خواستار حضور اصحاب رسانه استان برای پوشش خبری جلسات هستند اما این اواخر جز یک رسانه تازه تاسیس از دعوت سایر رسانه‌ها چشم‌پوشی می‌شود.

به نظر نگارنده، انتقادهایی که از سوی رسانه‌ها در جریان برگزاری جلسات صورت می‌گرفت مسئولان را بر آن داشته است تا دیگر جلسات خود را در غیاب خبرنگاران برگزار نمایند تا مواردی که در قالب بیان عملکردها و ارائه آمار و ارقام‌ها به ضرر مسئولان خواهد بود، از دید خبرنگاران پنهان شود.

جلسات هماهنگی برگزاری جشنواره سراسری تئاتر خیابانی مریوان، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش، جلسه شورای ایثار و شهادت، جلسه ستاد اجرایی معادن، دیدار استاندار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سومین جلسه میز فرش استان کردستان که در چند روز اخیر در سالن‌های جلسات استانداری برگزار شده است، جز یک رسانه، علاوه بر عدم حضور سایر رسانه‌ها، روابط عمومی استانداری هم دعوت نشده بود.

پیشنهاد می‌شود مسئولان محترم استان به جای کنار زدن رسانه‌ها، از وجود تمامی خبرنگاران به عنوان مشاورانی باتجربه برای آگاهی از چالش‌ها و مشکلات استان استفاده نمایند تا ضمن برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات موجود، از سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی برخی کاستی‌ها توسط دشمنان جلوگیری نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×