اخبار فرش ماشینی

رییس اتحادیه فرش ماشینی: وضعیت فروش فرش ماشینی رضایت بخش نیست!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رییس اتحادیه فرش ماشینی ، موکت و تزیینات ساختمان اصفهان گفت: متأسفانه کالای زیادی در بازار موجود نیست و شرکت‌ها برای حضور در چهارمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش با مشکلاتی روبرو بودند.

حبیب پوستین دوز رییس اتحادیه فرش ماشینی با اشاره به این که امسال وضعیت تولید و فروش فرش ماشینی به دلیل مشکلات اقتصادی در استان رضایت بخش نیست، اظهار کرد: خریدها فقط به صورت نقدی انجام می‌شود و هزینه‌ها از درآمد مجموعه‌ها افزون‌تر شده است.

وی با اعلام این که اصفهان قطب اصلی تولید فرش ماشینی کشور است و رتبه اول کشور را از نظر کیفیت و تنوع تولید داراست، بیان کرد: استان‌های مرکزی، خراسان رضوی و یزد در رده‌های بعدی قرار دارند و کیفیت محصولات اصفهانی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

وی تعداد واحدهای فعال در این زمینه را بیش از ۲۰۰ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۰ واحد مجموعه‌های بزرگ و کلان کشور هستند.

رییس اتحادیه فرش ماشینی: وضعیت فروش فرش ماشینی رضایت بخش نیست!
پوستین دوز با اشاره به حضور نمایندگان برندهای شاخص در نمایشگاه امسال گفت: چنان چه مردم تصمیم به خرید فرش دارند، همین امسال اقدام و به نمایشگاه مراجعه کنند چرا که احتمال افزایش قیمت‌ها وجود دارد، همان گونه که امسال یک قطعه فرش ماشینی بعضاً تا ۱٫۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

وی به مردم توصیه کرد: محصول خود را از میان برندهای شناخته شده انتخاب کنند و از خرید مارک‌های متفرقه بپرهیزند. همچنین تمام انتقادات و شکایات خود را از طریق شماره ۲۲۰۰۹۹۹ با این اتحادیه در میان بگذارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پوستین دوز پیشنهاد داد زمان نمایشگاه در سال آینده به شهریور ماه منتقل شود چرا که در ایام پایان سال، واحدها و کارخانجات، فرصت کمتری برای حضور در نمایشگاه دارند اما در شهریور ماه برندهای بیشتری در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی همچنین به بهانه نزدیکی به ایام خانه تکانی گفت: شهروندان قالی‌ها و موکت های خود را برای شست و شو با مشورت اتحادیه مربوطه به مراکز معتبر و مجاز بسپارند و حتماً قرارداد و ضمانت نامه‌ای امضا کنند تا فرش آنها آسیب نبیند.

وی نمایشگاه‌ها را عاملی برای افزایش رقابت پذیری و توسعه برندها در ایران دانست و از برگزارکنندگان این نمایشگاه تقدیر کرد.

چهارمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش از سوم تا ششم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان طی ساعت بازدید ۱۵ الی ۲۱ برپا است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×