اخبار فرش ماشینی

رکورد شکنی نمایشگاه منسوجات خانگی اوتکس ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نمایشگاه منسوجات خانگی EVTEX استانبول امسال  به دنبال ثبت رکوردهای جدیدی برای خود و صنعت نساجی ترکیه است.

این نمایشگاه در سال ۲۰۱۲ در ۱۱ سالن به مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع برگزار می شود و پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ هزار نفر از آن بازدید کنند .

طبق آمارها هرساله شاهد پیشرفت های قابل توجهی در میزان بازدید کنندگان و غرفه گذاران نمایشگاه هستیم. برگزار کنندگان نمایشگاه اعلام می کنند هدف آنها برگزاری بزرگترین رویداد منسوجات خانگی جهان است که البته  شاید کمی برای این ادعا زود باشد. هرچند نمی توان اهمیت و نقش بسیار مهم این نمایشگاه را در صنعت نساجی جهان نادیده گرفت اما اگر به ۲۶۰۰ غرفه گذار نمایشگاه منسوجات خانگی آلمان – فرانکفورت Heimtextil  در سال ۲۰۱۲ نگاهی بیندازیم میبینیم که اوتکس جای رشد بسیار بیشتری را خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه برای فعالان صنعت منسوجات خانگی ایران ، به ویژه در بخش واردات کالا بسیار اهمیت دارد و محبوب است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

از مهمترین شرکتهای حاضر در این نمایشگاه باید به Verdi, Brillant, Demor, Linens, Taç, Ter Molst International (Belgium), Guy Laroche (Greece), ANTECUIR (Spain), Tissage De Kalken (Belgium), Thevenon (France) and Casa Valentino (Italy)  اشاره کرد.

همچنین اگر به نمایشگاه اوتکس می آئید بازدید از غرفه مجله نساجی کهن را فراموش نکنید.

**  کلمه EV  در زبان ترکی استانبولی به معنی خانه است.

 

تحریریه مجله کهن – بهنام قاسمی

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×