اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

Heimtextil، مهم‌ترین رویداد جهانی صنعت منسوجات خانگی و طراحی داخلی 

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ترجمه : فروغ امیر شیرزاد – تحریریه مجله نساجی کهن

Heimtextil مهم‌ترین رویداد جهانی صنعت برای منسوجات خانگی و طراحی داخلی است. بار دیگر Heimtextil  در حال آماده شدن برای باز کردن درهای خود – این بار، با شعار ” پارچه‌ها را آفلاین احساس کنید ” – و ارائه بزرگترین طیف جهانی از محصولات و روندهای جدید از دنیای منسوجات خانگی، می‌باشد.

این نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی با حضور غرفه‌دارانی از ۵۰ کشور از سراسر جهان قرار بود از ۱۱ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ در آلمان برگزار شود که به دلیل مشکلات ناشی از اوج گیری مجدد کرونا در آلمان کنسل شد. حضور در این نمایشگاه، بار دیگر زمینه ملاقات با مخاطبین تجاری، کشف محصولات جدید و الهام گرفتن از آنها را ممکن می‌سازد.

Heimtextil محلی برای گردهمایی صنعتگران می‌باشد و خرده فروشان، عمده فروشان، طراحان، فروشگاه‌های مبلمان و محصولات خواب، دکوراتورهای داخلی، معماران داخلی، معماران، سازندگان هتل و بسیاری از تصمیم گیرندگان دیگر هر ساله به Heimtextil می‌آیند. علاوه بر غرفه‌داران مشهور و برندهای بزرگ، می‌توانید تعداد زیادی از کسب و کارهای نوپا را کشف کنید.

در این نمایشگاه هر چه به دنبالش هستید، از پارچه‌های تزئینی و مبلمان گرفته تا منسوجات اتاق خواب، حمام و میز، کاغذ دیواری و سیستم‌های محافظت در برابر آفتاب را پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، Heimtextil Trends یک پیش بینی روند منحصر به فرد در سطح جهانی و بینشی از موضوعات طراحی محبوب را در اختیار شما قرار می دهد.

کالای خواب
کالای خواب

کالای خواب

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خواب یک عامل اصلی در سلامتی ما می‌باشد و در عین حال برای عملکرد کلی ما حیاتی است. در Heimtextil (سالن ۱۱) حدود ۱۵۰ شرکت، اعم از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و استارت‌آپ‌ها، روندهای نساجی و نوآوری‌های هوشمند را برای خواب ترمیم‌کننده به نمایش خواهند گذاشت، محصولاتی که برای خوب خوابیدن به ما می‌کند و برای اطمینان از خواب خوب مهمانان در تخت‌های هتل، مهم هستند.

کتابخانه مواد آینده

به عنوان یک کتابخانه آنلاین، کتابخانه مواد آینده، مواد تعیین کننده ترند برای کاربردهای داخلی را ارائه می‌دهد. این کتابخانه که توسط استودیوی طراحی لندن FranklinTill اداره می‌شود، نوآوری‌های هیجان انگیزی از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه، از طراحان رادیکال، تولیدکنندگان مبتکر و تولیدکنندگان آگاه به محیط زیست که به تبدیل سیستم خطی و فعلی تولید و مصرف به یک مدل دایره‌ای کمک می‌کنند، تجلیل می‌کند.

منسوجات و مواد نمایش داده شده در کتابخانه با ترکیبی از پیشرفت‌های تجاری قابل دوام و توسعه یافته در مراحل اولیه، تحت چهار موضوع کلیدی جمع‌آوری شده‌اند: محصولات احیاکننده، الیاف بازسازی‌شده، جریان‌های زباله برداشت و رنگ پایدار. فعالان این مجموعه، الهام بخش و جذب کننده تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برای پیوستن به این حلقه می‌باشند.

Heimtextil Trends 22/23

برای بیش از سه دهه، جهت‌های ترند Heimtextil از شهرت جهانی بسیار خوبی برخوردار بوده و در چشم‌انداز نمایشگاه بین‌المللی بی‌رقیب هستند. همه گیری، سبک زندگی و نحوه ارتباط ما را تغییر داده است. در Heimtextil 22/23 ، از روش دیجیتالی برای نمایش آنلاین ترندها به روشی چند بعدی استقبال شده است. آگاهی از ترندها، به طراحان، تولیدکنندگان، فروشندگان و نمایندگان رسانه‌ها ابزار جهت‌گیری ارزشمندی برای آینده ارائه می‌دهد. امسال، تیم ترندها و تجارت SPOTT به بررسی این تحولات می‌پردازد. منتظر مشارکت‌های هیجان‌انگیز و راه‌های جدید کاوش در Heimtextil Trends 22/23 باشید.

موضوع امسال افق‌های آینده با گرایش‌های Deep Nature، Hyper Nature، Beyond Identity و Empowered Identity هستند که عرصه را در اختیار می‌گیرند. باید توجه داشت که افق‌های آینده:

– یک هدف ثابت یا یک خط پایان نیستند، بلکه ذهنیت‌های تفکر بلندمدت هستند.

– دگرگونی پیوند ما با پذیرش اینکه اقتصادهای ما در طبیعت تعبیه شده‌اند، آغاز می‌شود.

– آینده طراحی نباید صرفاً ضایعات ایجاد کند.

– ترکیب اشیاء باید با یک طرز فکر طولانی مدت و دایره‌ای قابل دسترسی، ساخت و بازچرخش باشد.

Heimtextil با “Next Horizons” راه جدیدی را ایجاد می‌کند و برای اولین بار اطلاعات مربوط به ترندها را به طور کامل در قالب دیجیتال در دسترس قرار می‌دهد. با شرکت در Heimtextil، از پیش‌بینی طراحی برای فصل جدید الهام بگیرید – که توسط محققان ترند بین‌المللی تهیه شده و مملو از محتوای ارزشمند و الهام‌بخش است.

Heimtextil Trends توسط شورای ترند متشکل از سه آژانس بین‌المللی طراحی گردآوری شده است. این اعضای شورای روند به طور مشترک یک چشم انداز جهانی مستدل از ترندهای داخلی آینده ایجاد می‌کنند.

برتری آسیایی و انتخاب آسیایی

در سالن ۶.۱ (Asian Excellence) صادرکنندگان باکیفیت منسوجات خانگی، از جمله روکش‌ها و پارچه‌های تزئینی، پرده‌ها، کوسن‌های تزئینی، سیستم‌های محافظ در برابر آفتاب و فرش‌های آسیایی را خواهید دید که توسط هیئتی مستقل از کارشناسان انتخاب شده‌اند. سایر تامین کنندگان آسیایی پیشنهادات خود را به صورت انفرادی یا در غرفه های ملی در سالن با نام جدید انتخاب آسیایی به نمایش خواهند گذاشت.

تمهیدات بهداشتی

Messe Frankfurt، به عنوان برگزار کننده نمایشگاه، شرکت ایمن در رویداد را برای شما تضمین می‌کند. تمامی غرفه داران، بازدیدکنندگان، نمایندگان رسانه‌ها، ارائه دهندگان خدمات و کارمندان Messe Frankfurt برای شرکت در هر رویدادی در محوطه نمایشگاه Messe فرانکفورت، مدرکی مبنی بر عدم آلوده بودن به ویروس کرونا SARS-CoV-2 ارائه می‌دهند.

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×