اخبار نساجی

روند پرداخت تسهیلات مسکن به خبرنگاران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

روند پرداخت تسهیلات مسکن به خبرنگاران

وزیر راه و شهرسازی امروز درباره پرداخت تسهیلات مسکن خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد درباره اعطای تسهیلات مسکن خبرنگاران اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاران را معرفی می‌کند و همان طور که بانک مرکزی پذیرفته بانک‌ها به استثنای بانک مسکن تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

نیکزاد این تسهیلات را به خرید و ساخت مربوط دانسته و اضافه کرد: دقیقا نمی‌دانم اما تا جایی که اطلاع دارم میزان تسهیلات مسکن خبرنگاران ۴۰ میلیون تومان تعیین شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سال گذشته میزان این وام را ۳۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن اعلام کرده و گفته بود که این وام به خبرنگارانی تعلق می‌گیرد که مشخصات و فعالیت‌هایشان را در سامانه بانک اطلاعاتی درج کرده باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حسینی پیش از آن هم گفته بود که این وام تا سقف ۵ هزار نفر ارائه خواهد شد که شرایط و جزئیات آن بعدا اعلام می‌شود ولی هر فردی که خبرنگار باشد، می‌تواند از این وام استفاده کند.

وی افزوده بود: اگر تعداد درخواست‌کنندگان وام بیش‌تر از ۵ هزار نفر باشد، اولیت‌بندی برای اعطای این وام انجام می‌شود؛ در غیر این صورت هر فرد خبرنگاری می‌تواند از این وام استفاده کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تاکید داشت: مبنای کار ما برای اعطای این وام به خبرنگاران درج اطلاعات آن‌ها در سامانه اطلاعاتی است، از این رو خبرنگاران باید فعالیت‌های خود را در این سامانه درج کنند.
ثبت نام برای خبرنگاران در سامانه سمان بدون محدودیت همچنان ادامه دارد و خبرنگاران می توانند جهت ثبت‌نام وتکمیل مدارک خود اقدام کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×