اخبار نساجی

روایت‌های متفاوتی از لغو تحریم‌ها شنیده شد؛ برای ارزیابی باید تا تیرماه صبر کرد

 

 اسدالله عسگراولادی با بیان اینکه بعد از اعلام بیانیه مذاکرات گروه ۱+۵ روایت‌های مختلفی از آن مطرح شده است، گفت: باید تا تیرماه صبر کرد و بعد از اجرایی شدن لغو تحریم‌ها تفسیرهایی را از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به “در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در مورد شرایط اقتصادی کشور با لغو تحریم‌های بین المللی داشته باشیم” اظهار داشت: بنده از تلاش‌های تیم مذاکره کننده به‌ویژه از زحمات  آقای ظریف تشکر می‌کنم اما هنوز نظر واحدی برای لغو تحریم‌های اقتصادی از سوی کشورهای غربی شنیده نشده است.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام بیانیه مذاکرات گروه ۱+۵ روایت‌های مختلفی برای لغو تحریم‌ها از سوی وزرای خارجه کشورهای غربی اعلام شده است، افزود: باید تا تیرماه صبر کرد و بعد از اجرایی شدن لغو تحریم‌ها تفسیرهایی را از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

این عضو اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: البته قرار است  طی ۱۰ روز آینده دور دیگری از مذاکرات گروه ۱+۵ برای کسب نتیجه نهایی برگزار شود، به همین واسطه باید منتظر ماند و دید در ۱۰ روز  آینده چه تصمیمی برای لغو رسمی تحریم‌های بین المللی از سوی اعضای ۱+۵ اتخاذ خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×