اخبار نساجی

مخالفت کنفدراسیون صادرات با انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مخالفت کنفدراسیون صادرات با انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت

نایب رییس کنفدراسیون صادرات ایران مخالفت بزرگترین تشکل صادراتی کشور با اجرای طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را اعلام کرد.

محمد لاهوتی با اشاره به مطرح شدن دوباره طرح انتزاع در مجلس توضیح داد: وزارت جهاد کشاورزی متولی حمایت از تولید کشاورزی است و بدنه کارشناسی قوی و آشنا با حوزه های صنعت، تجارت و صادرات ندارد، بنابراین سپردن وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی میتواند نتایج نامطلوبی در پی داشته باشد؛ بنابراین خواستار منتفی شدن کامل اجرای این طرح در مجلس هستیم.

او با اشاره به اینکه جدا کردن وظایف بخش صنعت و تجارت در گروه کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در واقع به منزله نفی اهداف اصلی ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن و بازرگانی است، گفت: ادغام این دو وزارتخانه با هدف جلوگیری از برخی موازی کاری ها اجرایی شد و نباید با جدا کردن بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف اصلی ادغام را خدشه دار کرد.

کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی به تازگی طرح یک فوریتی انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی را مورد بررسی قرار داد. این در حالی است که اوایل امسال اجرای این طرح با مخالفت بسیاری از تشکلهای صنعتی، مواجه و در نهایت منتفی شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×