اخبار نساجی

رشد اقتصادی انگلیس امسال به مرز صفر می رسد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رشد اقتصادی انگلیس امسال به مرز صفر می رسد اتاق بازرگانی انگلیس در تازه ترین گزارش خود هشدار داد رشد اقتصادی این کشور امسال به ۰.۱ درصد خواهد رسید و لندن باید برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی سیاستهای محرک مالی اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، اتاق بازرگانی انگلیس اعلام کرد دولت لندن باید برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی سیاستهای محرک مالی اجرا کند .

این در حالی است که دولت دیوید کامرون همچنان بر اجرای سیاستهای ریاضتی با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه تاکید می کند . اتاق بازرگانی انگلیس در ادامه افزود بحران بدهی و کسری بودجه منطقه یورو تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی این کشور خواهد داشت . رشد اقتصادی انگلیس در سال ۲۰۱۲ میلادی به کمتر از ۰.۱ درصد خواهد رسید .

اتاق بازرگانی انگلیس در گزارش قبلی خود رشد اقتصادی این کشور در سال ۲۰۱۲ را ۰.۶ درصد پیش بینی کرده بود . بر این اساس رشد اقتصادی انگلیس در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز به بیش از ۱.۹ درصد خواهد رسید . انگلیس در سه ماه نخست ۲۰۱۲ میلادی بار دیگر با رکود اقتصادی روبرو شده است .

تازه ترین بررسی های بلومبرگ نیز نشان می دهد میزان تولیدات صنعتی انگلیس در ماه می برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ با کاهش روبرو شده است . صندوق بین المللی پول نیز در گزارش اخیر خود خواستار اجرای سیاستهای محرک مالی برای تقویت رشد اقتصادی انگلیس شده است . دیوید کرن کارشناس ارشد اقتصادی تاکید کرد بعید به نظر می رسد که رتبه اعتباری انگلیس از سوی موسسات رتبه بندی بین المللی با کاهش روبرو شود ولی به هر حال کاهش رشد اقتصادی تهدیدی جدی است .

صندوق بین المللی پول در این گزارش ضمن اشاره به ادامه بحران مالی و بدهی منطقه یورو از دولت لندن خواسته است تا سیاستهای محرک پولی و مالی را اجرا کند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد شاخص تولیدات صنعتی انگلیس طی ماه می به کمتر از ۴۹.۷ واحد رسیده است این رقم در ماه آوریل به ۵۰.۵ واحد رسیده بود . رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه نخست امسال با افت ۰.۳ درصدی روبرو شده است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×