اخبار فرش ماشینی

راه اندازی نخستین بانک اطلاعات تصویری فرش ایران در آران و بیدگل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

راه اندازی نخستین بانک اطلاعات تصویری فرش ایران در آران وبیدگل نخستین بانک اطلاعات تصویری فرش ایران در آران وبیدگل راه‌اندازی شد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان آران و بیدگل در آیین رونمایی از این بانک اطلاعات گفت : در این بانک اطلاعاتی مشخصات کامل شرکت‌های تولید فرش در ایران و نوع محصولات آنان به آسانی در دسترس علاقه‌مندان است. حسین حاجی زاده افزود : در طراحی این بانک اطلاعاتی منفعت تولید کنندگان لحاظ شده و از طرف دیگر خرید فرش را برای مشتریان آسان‌تر کرده است. اسماعیلیان مدیر هیئت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی نیز با اشاره به ویژگی‌های این بانک اطلاعات تصویری افزود: این بانک همچنین با هدف رسیدن و بازیابی جایگاه فرش ایران در بازارهای داخلی و بین‌المللی طراحی و ارائه شده است. شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با تولید سالانه ۳۵میلیون متر مربع فرش ماشینی قطب تولید فرش ماشینی در کشور است. شهرستان آران و بیدگل دارای ۸۵۰ واحد صنعتی است و از این میان نزدیک به ۸۰۰واحد صنعتی سالانه ۴۵ میلیون مترمربع فرش ماشینی تولید می کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×