اخبار فرش ماشینی

راه اندازی لابراتوار مرکزی دوبی برای خدمات تست محصولات نساجی ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

خانم مهندس هاوا عبدالله بستاکی مدیر لابراتور مرکزی دوبی گفت : جدیدا شهرداری روی کیفیت مناسب محصولات نساجی در دبی بسیار دقیق و حرفه ای برخورد میکند چون اعتقاد دارند مصرف کننده در دبی لایق بهترین کالاهاست به همین دلیل ما لابراتوار مجهزی را بری تست  و اندازه گیری کیفیت انواع کالاهای نساجی راه اندازی کرده ایم.
این مرکز قصد دارد به عنوان یک حامی از حقوق مصرف کننده عمل نماید به این ترتیب که ما مسئول کیفیت و فاکتورهای سلامت محصولات نساجی در دبی هستیم تا خیال مشتریان را از محصولات نساجی که خریداری میکنند راحت کنیم.
این آزمایشگاه با تجهیزات و ماشین آلات آزمایشگاهی پیشرفته مطابق با استاندارد های ایزو۹۰۰۰ و ایزو ۱۷۰۲۵ تجهیز شده است.
همچنین در آینده نیز آمادگی تجهیز بیشتر آزمایشگاه از نظر دستگاهها و نیروی متخصص برای آزمایشات انواع کالاها مانند انواع مختلف پارچه ،انواع پوشاک و کالای نهایی آماده ی مصرف نساجی ، انواع  پارچه های به کار رفته در دکوراسیون ، پرده ، مبل و چادر را داریم .
استاندارد های ما در اینجا مطابق آخرین استاندارد های اروپا و آمریکاست . این آزمایشگاه در نوع خود اولین آزمایشگاه در سطح خاورمیانه است.
خدمات ارائه شده توسط این لابراتوار میتواند برای تجار ، صادر کنندگان ، وارد کنندگان ، کارخانجات نساجی و واحد هایی که با کالاهای نساجی سر و کار دارند مورد استفاده قرار گیرند که از مهمترین آنها میتوان به لباس های پلیس ،نیروهای انتظامی، یونیفرم های سربازان و…اشاره کرد.
تحریریه صنعت کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×