اخبار نساجی

راه‎اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

راه‎اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعلام کرد: بزودی پنجره واحد سرمایه گذاری خارجی در همه استان های کشور عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز علیشیری با اعلام مشارکت بخش خصوصی در استفاده از روش های تامین منابع مالی جدید، گفت: برای موفقیت در این بخش عوامل متعددی مؤثر هستند که از میان آنها می توان به ثبات شاخص های اقتصاد کلان، بهبود محیط و فضای کسب و کار اقتصادی و تغییر در شیوه های تدارک و تجهیز طرح ها و منابع مالی اشاره کرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به شاخص های اقتصاد کلان بر طراحی و پیش بینی پذیری فعالیت های بنگاه های اقتصادی، افزود: طی سال های اخیر نرخ رشد اقتصادی کشور همواره مثبت بوده است، نرخ رشد شاخص تولید ناخالص داخلی بر پایه برابری قدرت خرید جایگاه کشور را در ردیف ۲۰ کشور برتر دنیا قرار داده و نرخ رشد بازار سرمایه در سال های اخیر و به ویژه در چند ماه گشته بسیار چشمگیر بوده است.

علیشری بیان داشت: واگذاری شرکت های دولتی و قطع ارتباط آنها با بودجه دولتی، آینده ای روشن را برای مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد کشور فراهم کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: همه تلاش های موجود برای ایجاد گردش مناسب فعالیت ها، کاهش هزینه های بنگاه ها و مدارک مورد نیاز برای یک فعالیت اقتصادی، متمرکز شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ماده ۷۰ قانون برنامه پنجم توسعه، ایجاد پنجره واحد برای فعالیت های اقتصادی را گام بندی برای شفاف سازی عرصه فعالیت بنگاه های اقتصادی برشمرد و وعده کرد بزودی پنجره واحد سرمایه گذاری خارجی در استان های کشور، عملیاتی شود.

رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با اشاره به لزوم طراحی دقیق مطالعات امکان سنجی طرح ها برای اجرا، گفت: طراحی فرصت های سرمایه گذاری، پیش بینی دقیق مخاطرات تجاری طرح ها و عرضه آن به بازار برای تجهیز منابع؛ اولین و مهمترین عامل موفقیت و بازدهی طرح ها است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×