اخبار فرش ماشینی

راه‌اندازی کارخانه پارسیلون و بازگشت به کار ۲۵۰ کارگر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

راه‌اندازی کارخانه پارسیلون و بازگشت به کار ۲۵۰ کارگر

 

یک فعال کارگری در خرم آباد از بازگشایی کارخانه تولید نخ «پارسیلون» و راه اندازی مجدد آن پس از گذشت دو سال از تعطیلی خبر داد.

پیمان نادرنیا، دبیر خانه کارگر خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: کارخانه پارسیلون خرم آباد که به علت انباشت بدهی‌ها از دو سال گذشته تعطیل شده بود با مساعدت مسئولان کشوری و استانی مجددا راه اندازی شد.

او با اعلام اینکه ۲۵۰ کارگر رسمی این کارخانه مجددا دعوت بکار می‌شوند افزود: جذب مجدد این تعداد کارگر بیکار شده تبعات بسیار مثبتی را در بازار کسب و کار استان به همراه دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او گفت: بزرگ‌ترین تولید کننده نخ خاورمیانه با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال از سوی دولت با همکاری مسئولان استانی بویژه استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی حوزه صنعت معدن تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بازگشایی می‌شود.

این فعال کارگری اضافه کرد: هم اکنون از تیم تعمیرات این کارخانه برای راه اندازی و تعمیر خرابی‌های احتمالی دستگاهایی که بیش از دوسال است که خاموش بوده‌اند دعوت بکار شده و هم اکنون آنان در کارخانه مستقر هستند.

او در ادامه با بیان اینکه کمبود مواد اولیه و نقدینگی مشکل اساسی این واحد تولیدی بود، اظهار کرد: مسئولان این کارخانه با تامین مواد اولیه‌ای که خریداری شده است، طی روزهای آینده برای ادامه کار از کارگران طی فراخوانی دعوت بکار می‌کنند.

نادرنیا ادامه داد: در نتیجه تلاش‌ها و اقدامات موثر استاندار استان، رییس جمهوری دستور کمک به کارخانه پارسیلون خرم آباد را صادر کرده است.

به گفته این فعال کارگری نظارت کامل دولت بر پارسیلون و واحدهای تولیدی مشابه باعث ایجاد انگیزه تولید در کشور خواهد شد.

دبیر خانه کارگر خرم‌آباد در خاتمه ضمن قدردانی از پیگیری مسئولان برای بازگشایی این کارخانه، افزود: اگراین کارخانه بطور کامل احیاء شود گنجایش اشتغال تعداد زیادی از کارگران بیکار در منطقه را داراست و ادامه این روند و بازگشایی کارخانجات تعطیل باعث رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×