اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش استانبول CFE 2023

Carpet and Flooring Expo

به بازدید کنندگان نمایشگاه فرش و کفپوش CFE 2023 در مرکز تجارت جهان بپیوندید

بلیط های آنلاین این نمایشگاه  برای مدت محدودی به صورت رایگان قابل دریافت است. همین حالا ثبت نام کنید و ورود رایگان خود را به نمایشگاه صنعت فرش و کفپوش تضمین کنید. تولیدکنندگان جدید فرش را کشف کنید و ارتباطات جدید ایجاد کنید.

علاوه بر این، در زیر در مورد اینکه چرا باید از نمایشگاه فرش و کفپوش در دسامبر ۲۰۲۳ در مرکز نمایشگاه استانبول بازدید کنید، در زیر بیشتر می خوانید…

ثبت نام رایگان بلیط نمایشگاه

چرا باید از این نمایشگاه بازدید کرد؟

این نمایشگاه تجاری متخصصان صنعت فرش و کفپوش را در تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در استانبول گرد هم می آورد. ترکیه با در نظر گرفتن رتبه بندی تجارت جهانی و تولید جهانی، یکی از کشورهای پیشگام است. بدینوسیله پنج عامل اساسی را فهرست می کنیم که ممکن است باعث شود به بازدید از CFE 2023 ترغیب شوید:

 

تجارت و قابلیت های تولید فوق العاده ترکیه

ترکیه به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو فرش ماشینی در جهان شناخته شده است و این کشور در تولید فرش با کیفیت بالا شهرت زیادی دارد. تعداد زیادی از تولیدکنندگان فرش و تاجران فرش در کشور گزینه های بی شماری را ارائه می دهند. قازیانتپ، کایسری و استانبول مراکز تولید فرش ماشینی برجسته هستند و این شهرها تولیدکنندگان مهم فرش برای صنعت فرش جهانی را تشکیل می دهند. بنابراین، قابلیت‌های تولیدی گسترده ترکیه می‌تواند خواسته‌ های بازارهای جهانی را به طور موثر برآورده کند. نمایشگاه فرش و کفپوش شما را قادر می سازد به تامین کنندگان قدرتمندی دسترسی داشته باشید که می توانند خواسته ها را حتی در بیشترین مقدار برآورده کنند.

عملکرد موفق صادرات فرش

تولید فرش ماشینی از قدرتمندترین و رقابتی ترین صنایع ترکیه است. صادرات فرش ماشینی از ترکیه از سال ۲۰۱۷ افزایش ثابتی داشته است. ترکیه با ارزش ۲.۶ میلیارد دلار در رتبه دوم صادرات فرش جهان قرار دارد. این عملکرد برجسته صادرات فرش، شاخصی کلیدی از نقش و اهمیت حیاتی کشور در بخش فرش جهانی است. CFE 2023 فرصتی برای یافتن، تعامل و ارتباط با مخاطبین معتبر جهانی در این صنعت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه فرش استانبول
www.icfexpo.com

پل ارتیاطی بین قاره ها

نزدیکی ترکیه به اروپا، آسیا و خاورمیانه امکان دسترسی مناسب به بازارهای اصلی را فراهم می کند. علاوه بر این، با توجه به قراردادهای تجارت آزاد بین المللی و اتحادیه گمرکی مختلف، ترکیه یک قطب صادراتی جذاب است.

گروه های مختلف محصول، سبک های متعدد، و میراث سنتی

صنعت فرش ترکیه هم از نظر سبک و هم از نظر نوع محصول تنوع ارائه می دهد. تولیدکنندگان فرش و تاجران فرش طرح‌های مد روز با نقش‌ های دیدنی، انواع مختلف محصولات و مواد خارق‌العاده ارائه می‌دهند. علاوه بر این، میراث فرهنگی قوی این کشور و سنت اصیل صنایع دستی در قالی و قالی بافی، فرش ترکی را به محبوب ترین فرش ها تبدیل کرده است. بنابراین، این نمایشگاه نه تنها برای بازرگانان فرش، بلکه برای طراحان، معماران، و دکوراتورها رویدادی بزرگ و مهم خواهد بود.

دانش قوی هم در صنعت فرش و هم در برگزاری نمایشگاه های تجاری

نمایشگاه فرش و کفوش توسط گروه نمایشگاه های Tüyap و با همکاری انجمن صادرکنندگان فرش استانبول (İHİB) و انجمن صادرکنندگان فرش جنوب شرقی آناتولی (GAHİB) برگزار می شود. گروه نمایشگاه های Tüyap رویدادهای تجاری را برای طیف گسترده ای از بخش ها و صنایع سازماندهی می کند. فعالیت در هشت شهر و ایجاد همکاری های طولانی مدت با بیش از ۱۰۰ سازمان حرفه ای، Tüyap را از رقبا متمایز می کند. در نتیجه، این همکاری، نمایشگاه فرش و کفپوش را به بستری حیاتی برای ایجاد فرصت‌های تجاری جدید تبدیل می‌کند.

ثبت نام رایگان بلیط نمایشگاه

مهم ترین دلیل: استانبول شهر جذاب توریستی!

استانبول نه تنها یک چهارراه برای تجارت است. این شهر مکانی جذاب است که در آن قاره ها به هم می رسند. معماری خیره کننده و بدیع، تاریخ غنی و فضای اصیل، استانبول را به یکی از محبوب ترین مقاصد جهان تبدیل کرده است. با حضور در نمایشگاه استانبول تولیدکنندگان و موقعیت های جدید تجارت  فرش ماشینی و این شهر بی نظیر را کشف کنید و لحظات فراموش نشدنی را جمع آوری کنید. حتی اگر قبلاً از استانبول دیدن کرده باشید، هر روز جدید نوید یک ماجراجویی جدید در این شهر را می دهد.

نماشگاه فرش استانبول ۱
www.icfexpo.com

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×