اخبار فرش ماشینی

دولت حضور شرکت های نساجی در نمایشگاه های خارجی را تسهیل کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سعید حسین زاده

 

سعید حسین زاده عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران: 
دولت حضور شرکت های نساجی در نمایشگاه های خارجی را تسهیل کند

حضور شرکت ها در نمایشگاه های خارجی هزینه زیادی بر تولیدکنندگان تحمیل می کندو دولت می تواند برای حمایت از صادرکنندگان در تامین هزینه های حضور شرکت ها در نمایشگاه ها منابعی را در نظر بگیرد.

نمایشگاه ایران‌تکس ۲۰۱۶ یک نمایشگاه تجاری جامع بین‌المللی در زمینه منسوجات و ماشین‌آلات و محصولات نساجی است که بیست و دومین دوره آن در شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سعید حسین زاده عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان و تولید کنندگان پوشاک ایران درباره برگزاری بیست و دومین نمایشگاه ایران تکس، صنعت نساجی و ماشین آلات و تجهیزات این صنعت گفت: اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزارکننده بیست و دومین نمایشگاه ایران تکس است و از زمان اعلام فراخوان شرکت های خارجی تمایلشان را برای حضور در نمایشگاه اعلام کردند. شرکت هایی از ایتالیا، سوریه و ترکیه در بیست و دومین نمایشگاه ایران تکس حضور پیدا می کنند.

حسین زاده گفت: حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه های ایرانی فرصت مغتنمی است اما امیدواریم حرکت ها در این زمینه دو طرفه باشد و امکان حضور شرکت های ایرانی و عرصه تولیدات ایران در نمایشگاه های خارجی فراهم شود. حضور شرکت ها در نمایشگاه های خارجی هزینه زیادی بر تولیدکنندگان تحمیل می کند و دولت می تواند برای حمایت از صادرکنندگان در تامین هزینه های حضور شرکت ها در نمایشگاه ها منابعی را در نظر بگیرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان پوشاک ایران گفت: نمایشگاه ایران تکس در شهریور ماه برگزار می شود و مشغول رایزنی برای اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه هستیم. اولویت در این زمینه به شرکت های ایرانی داده شده است و در وهله اول فضای بیشتری به تولیدکنندگان خودمان اختصاص خواهیم داد. این نمایشگاه بطور حتم در نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات صنعت نساجی اثر به سزایی خواهد شد و امیدواریم زمینه آشنایی تولیدکنندگان ایرانی را با دانش فنی و آخرین تکنولوژی های مورد استفاده در صنعت نساجی فراهم کند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×