اخبار نساجی

دور جدید ثبت نام سیم کارت های رایتل آغاز شد

 

دور جدید ثبت نام سیم کارت های رایتل آغاز شد

دور جدید ثبت نام سیم کارت های رایتل در تهران و کرج از صبح امروز (پانزدهم) فروردین ماه سال ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دور جدید ثبت نام سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) از امروز آغاز شد و هر نفر فقط می تواند یک سیم کارت ثبت نام کند.

ظاهرا محدودیتی برای تعداد ثبت نام شدگان وجود ندارد و این ثبت نام فقط از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا حمید فرنگ مدیر عامل رایتل نیز پیش از این از ثبت نام های جدید برای سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و کرج از ۱۵ فروردین ماه سال جاری خبر داده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین مدیر کل برند و ارتباطات رایتل به متقاضیان هشدار داده بود: هرگونه طلب وجهی برای سیم کارت های رایتل به جز مسیر تکمیل ثبت نام در سایت این اپراتور قطعا کلاهبرداری است.

شاهین آرپناهی اظهار کرد: پیش ثبت نام سیم کارت های رایتل فقط در دوره اعلام شده و از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir و هم چنین کانال های معرفی شده در این سایت امکان پذیر است و متقاضیان توجه داشته باشند که تکمیل ثبت نام و مقدمات پرداخت وجه نیز فقط از طریق سایت مذکور ممکن است و رایتل هیچ نمایندگی به جز کانال های اعلام شده در سایتش ندارد.

مدیر کل برند و ارتباطات رایتل خطاب به شهروندان تاکید کرد: هرگونه تماسی که بدون ایجاد دسترسی در سایت رایتل که خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضی هستند، کلاهبرداری است و شهروندان می توانند این موضوع را با مرکز خدمات مشتریان رایتل با شماره ۰۲۱۲۳۵۹۸ مطرح کرده و یا به پلیس و مراجع قانونی اطلاع بدهند تا پی گیری شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×