اخبار نساجی

دوبی امسال سومین فرودگاه بزرگ جهان خواهد شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رییس فرودگاه دوبی پیش بینی کرد این فرودگاه امسال با پیشی گرفتن بر فرودگاه هنگ کنگ به سومین فرودگاه بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس پل گریفیتس در مصاحبه اختصاصی با نشریه عربین بیزینس تاکید کرد میزان ترافیک مسافر در فرودگاه دوبی طی سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۱۱ درصد رشد خواهد داشت و این فرودگاه امسال با پیشی گرفتن بر فرودگاه هنگ کنگ به سومین فرودگاه بزرگ جهان تبدیل خواهد شد .

وی تصریح کرد این فرودگاه طی سال ۲۰۱۱ میلادی پذیرای بیش از ۵۱ میلیون مسافر و گردشگر بوده است و طی سال گذشته به چهارمین فرودگاه پر ترافیک و بزرگ جهان پس از فرودگاههای هیتروی لندن ، شارل دو گل فرانسه و هنگ کنگ تبدیل شده است . فرودگاه هنگ کنگ سال گذشته با رشد ۵.۹ درصدی پذیرای بیش از ۵۳.۹ میلیون مسافر بوده است ولی فرودگاه دوبی می تواند امسال از این فرودگاه پیشی بگیرد .

وی افزود فرودگاه دوبی امسال می تواند بیش از ۵۶.۵ میلیون مسافر و گردشگر را از سراسر جهان جذب کند که این رقم معادل رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۱ خواهد بود و امسال می توانیم فرودگاه دوبی را به سومین فرودگاه بزرگ جهان تبدیل کنیم .

وی در ادامه افزود هدف بلند مدت فرودگاه دوبی دستیابی به هدف ۹۰ میلیون مسافر تا سال ۲۰۱۸ میلادی است که در صورت تحقق این هدف دوبی به بزرگترین فرودگاه جهان تبدیل خواهد شد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرودگاه دوبی قصد دارد برای توسعه ظرفیتهای ساختاری و بهبود ارائه امکانات به مسافران بیش از ۷.۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید انجام دهد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×