اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

دموتکس ترکیه فرصت طلایی برای عرضه فرش ایرانی در بازارهای بین‌المللی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دموتکس ترکیه امسال در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ آوریل (۱۰-۷ اردیبهشت ۹۸ ) در شهر قازیان تپ ترکیه مرکز فرش ماشینی جهان برگزار خواهد شد و فعالان اصلی این صنعت را در محلی حرفه ای گردهم می آورد. این نمایشگاه که توسط شرکت نمایشگاهی هانوفر آلمان – شعبه ترکیه برگزار می شود از سوی نهادها و اتحادیه های مختلف در ترکیه نظیر اتاق بازرگانی و تجارت شهر قازیان تپ ، اتحادیه صادرکنندگان فرش جنوب ترکیه و اتحادیه تولیدکنندگان فرش قازیان تپ حمایت و پشتیبانی می شود.

پنجمین دوره این نمایشگاه با حضور ۱۹۵ شرکت تولید کننده در شهر قازی انتپ ترکیه برگزار شد. از مهمترین کشورهای غرفه گزار در این رویداد می توان به ترکیه، بلژیک، هند، ایران، چین، دانمارک، ایالات متحده امریکا، اردن، صربستان، ازبکستان و ترکمنستان اشاره کرد.
از این رویداد چهار روزه حدود ١٢هزار نفر از ٨٩ کشور جهان بازدید کردند که رقمی قابل توجه است و رشد خیره کننده ٣٠ درصدی نسبت به سال پیش نشان می دهد.

آمریکا، صربستان و ترکمنستان برای اولین بار در این نمایشگاه غرفه گذار معرفی کردند و به دنبال فروش محصولات خود در منطقه خاورمیانه و ملاقات تجار و بازرگانان بین المللی بودند.

در سال گذشته ۱۱ شرکت ایرانی که اغلب از کاشان بودند در این رویداد حضور داشتند.  این نمایشگاه نقطه قوتی برای شرکت های ایرانی است که بتوانند  سهم بیشتری از بازار جهانی فرش را در این شرایط که تجارت ایران با دنیا به دلیل مبادلات ارزی سخت شده است پیدا کنند.

مسلما حضور مستمر و مداوم در دوره های بین المللی نمایشگاهی دموتکس فرصت معرفی و بازاریابی برای شرکت های فرش ماشینی را فراهم خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نمایشگاه یک فرصت بی نظیر برای برقراری روابط تجاری در صنعت فرش ماشینی در منطقه خاور میانه به ویژه در ترکیه و همسایگان استراتژیک این کشور است، همانطور که در سال های گذشته شاهد آن بودیم برگزاری این رویداد نقش مهمی در افزایش سطح تجارت و صادرات شرکت های تولید کننده فرش قازیان تپ به عنوان قطب اول تولید و صادرات فرش جهان داشته است.

 

 

 

 

[instagram-feed]

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×