اخبار فرش ماشینی

تولید ۳۰ هزار متر مربع فرش و گلیم دستباف در بوشهر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر اظهار کرد: عشایر از اقشار مهم و تاثیرگذار در کشور هستند و به ویژه در استان بوشهر تاثیر زیادی در حوزه‌های مختلف دارند.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت عشایر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان استان است و بدون هیچ گونه اهمال و سستی در امر خدمات‌رسانی به این قشر اهتمام داریم.

مدیرکل امور عشایر استان بوشهر از خدمات‌رسانی به ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایری در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ خانوار عشایر در دشتستان و سایر خانوارهای نیز در شهرستان‌های جم، دشتی و تنگستان و اطراف بوشهر اسکان دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: عشایر از نظر شاخص‌های برخورداری متناسب با جمعیت برخورداری کمتری دارند و انتظار می‌رود حجم و کیفیت خدمات ارتقا یابد.

وی از تولید بیش از ۷ هزار تن گوشت توسط عشایر دشتستان خبر داد و افزود: تولیدات عشایر علاوه بر تامین نیازهای استان به سایر مناطق نیز ارسال می‌شود.

مدیرکل امور عشایر استان بوشهر از تولید سالانه بیش از ۳۰ هزار متر مربع فرش و گلیم دستباف توسط عشایر استان بوشهر خبر داد و گفت: تولیدات دستی عشایر از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ابراهیمی تاکید کرد: جمعیت عشایری استان بوشهر حدود ۸ ماه در سال در استان بوشهر اسکان دارند و در فصل تابستان به سایر مناطق به ویژه به استان فارس کوچ می‌کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×