اخبار نساجی

دفتر معاون اول رییس جمهوری درباره خبر جلسه کارگروه کنترل بازار توضیحاتی ارایه کرد

 

تهران-دفتر معاون اول رییس جمهوری به دنبال درج خبری نادرست از جلسه کارگروه کنترل بازار در اطلاعیه‌ای از رسانه‌ها خواست برای انتشار اخبار این حوزه از معاونت تنها به اخبار منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری استناد کنند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روز گذشته یکی از حوزه‌های خبری زیرمجموعه رسانه ملی، خبری نادرست از جلسه کارگروه کنترل بازار منتشر کرد که متاسفانه مورد استفاده، تحلیل و اظهار نظر برخی افراد و رسانه‌های مکتوب قرار گرفت.

از آنجا که مطالب مندرج در خبری که سایت وابسته به رسانه ملی منتشر کرده بود، مورد تایید قرار نگرفت و خبر یاد شده بلافاصله از خروجی این سایت حذف و اخبار پیامکی آن نیز اصلاح شد، لذا اقدام برخی رسانه‌ها در انتشار تحلیل مبتنی بر خبر تایید نشده اقدامی غیر حرفه‌ای و نادرست است.

لازم به یادآوری است متن کامل خبر مربوط به جلسه دیروز کارگروه کنترل بازار در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×