اخبار فرش ماشینی

دعوت و راهنمایی تولیدکنندگان فرش ماشینی جهت حضور در نمایشگاه دموتکس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

علیرغم تمام مشکلات سیاسی و مالی که بر سر صنعت ایران سایه افکنده است مدتی است که صنعت فرش ماشینی ایران توانمند گشته گشته و با اتکا به تجربه و هنر ایرانی و تکنولوژی روز دنیا قدرت رقابت با بزرگان این صنعت در عرصه بین المللی را پیدا کرده است و دیگر بازار رقابت داخلی همچون لباس تنگی بر پیکره این صنعت فشار می آورد و با توجه به تقاضای جهانی بر محصولات ایرانی هوشمندی می طلبد که در این زمان این فرصت را از دست ندهیم.

هیچ شرکت آینده داری نمی تواند امکان حضور در رویدادهای جهانی را از دست هد و از فرصت های منحصر به فرد دیدار با خریداران واقعی و همتایان کاری خود بهره نبرد.

حضور در بازار جهانی فقط محصول با کیفیت نیست، بلکه این مهم امروزه در جهان به صورت علم درآمده که با تکیه بر تجربه، تجارت را به عمل می نشاند.

از آنجا که مطلع هستید مهم ترین رویدادی که هر ساله در صنعت فرش در جهان بر گزار می گردد، نمایشگاه بین المللی Domotex می باشد، که حضور در این نمایشگاه باعث می شود که خریداران را از سراسر جهان جذب نماید، چرا که اکثر بازدیدکنندگانی که به این نمایشگاه می آیند تصمیمشان به خرید قطعی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

حضور جهانی مقدماتی دارد که به تعدادی از آن ها اشاره می گردد:

–    شناخت بازار از نظر نوع و کیفیت محصول
–    آشنایی با سلیقه های طرح و رنگ بازار هدف
–    بازاریابی و اطلاع رسانی حضور قبل از نمایشگاه
–    بازاریابی و اطلاع رسانی زمان نمایشگاه
–    آشنایی و شناخت مشتریان سراسر جهان
–    تیم مذاکره قوی و با تجربه و آشنا به زبان های خارجی
–    نحوه پذیرایی و استقبال از بازدیدکنندگان
–    داشتن غرفه در بهترین مکان و سالن مناسب
–    برپایه یی غرفه ای ماندگار و جالب توجه در سطح بین المللی

تمامی موارد فوق و چندین مورد تخصصی دیگر عوامل اولیه و تاثیر گذار در شروع تجارتی موفق می باشند.

امکان اینکه این شروع به بهترین نحو انجام شود مستلزم داشتن نیروهای فعال و کاری و متخصص و با تجربه می باشد که در طول سال در زمینه صادرات فعال بوده و تمامی نیروی خود را در این زمینه متمرکز کنند.
ولی این مسئله بسیار پر هزینه بوده و برای شروع کار صادرات اصلاً منطقی و به صرفه نمی باشد.

چندین سال حضور در نمایشگاه های بین المللی ما را به آن داشت که این تجربه را با همکاری متخصصان مربوطه به اشتراک گذاشته و در اختیار خانواده بزرگ فرش ماشینی ایران قرار دهیم و مشکلات فوق را با همکاری عزیران به فرصت تبدیل کنیم.

اجاره غرفه بزرگ در شروع حضور با توجه به هزینه بالا منطقی نیست و غرفه کوچک نیز فقط در راهروهای متفرقه در دسترس می باشد که از دید بازدیدکنندگان مخفی خواهد ماند.

با همکاری برگزارکنندگان نمایشگاه Domotex بر آن شدیم که فضای بزرگ و در شان نام فرش ایران در اختیار بگیریم و این فضا را با تولیدکنندگان و بازرگانان محترم فرش به اشتراک بگذاریم که در زیر به گزیده ای از مزایای آن می پردازیم:

–    شما می توانید از این فضا که در بهترین موقعیت سالن های نمایشگاه قرار دارد به هر اندازه که می خواهید به صورت اختصاصی استفاده کنید و یا اینکه فقط تعدادی از محوصلات خود را با نام خود به نمایش بگذارید. این مورد این امکان را به شما می دهد که در شروع کار با حداقل هزینه فقط بهترین محصولات خود را به نمایش گذاشته و مدیران از بازخورد آن با کمترین هزینه مطلع شوند و تجربه لازم را جهت سعی و خطای شروع کار به دست آورند.

–    کارشناسان طراحی ما تجربه سال ها حضور در دموتکس و بازار جهانی را در اختیار شما قرار می دهند که بهترین طرح را با مناسب ترین رنگ آماده کرده و در شروع کار طبق سلیقه مشتری محصول خود را به نمایش در آورید.

–    متخصصین شناخته شده تبلیغات در کنار شما از ۴ ماه قبل از نمایشگاه از ۴۰۰۰۰ بازدیدکننده سال های قبل Domotex دعوت به عمل آورده و خبرنامه حضور فرش ایران را بارها از طریق پست الکترونیک به اطلاع آن ها می رسانند و همچنین تبلیغات یکپارچه در زمان برگزاری نمایشگاه به صورت مجلات خبری با شکوه در شان فرش ایران در ورودی نمایشگاه توزیع می گردد.

–    همچنین با استفاده از فضای تبلیغات در محیط های داخلی و خارجی به صورت پوستر و بیلبورد حضور فرش ایرانی را به اطلاع همگان می رساند.

–    طراحی و غرفه سازی خاص و مناسب با نام فرش ایران با کیفیت ساخت بهترین غرفه سازان اروپایی این فضا را از دیگر رقبا متمایز می کند.

–    نوع پذیرایی و تیم پذیرایی کننده حرفه ای زمان حضور بازدیدکنندگان را در غرفه به صورت خاطره ای خوش و یادآور سنت ایرانی در ذهن آن ها به یادگار می گذارند.

–    اقدامات فوق تنها ابتدای کار می باشد چرا که قدرت مذاکره و توانمندی مذاکره کنندگان را به محصولات شما جذب می کند.

–    توانمندی در صحبت با بازدیدکنندگان آنها را آماده مذاکره نهایی با صاحب کالا بر سر میز می نشاند که با توجه به کیفیت و قیمت محصولات، شما خریدار خود را پیدا خواهید کرد.

–    این مجموعه تمامی نیازهای بازدیدکنندگان را از انواع کیفیت و تولیدات مختلف برآورده می کند و مشتری تمامی سبد کالای خود را به راحتی می تواند یک جا خرید کند.

–    جذب مشتری تنها قسمتی از یک رابطعه کاریست و نگه داشتن این رابطه کاری هنری است که پس از شروع کار به به عهده تامین کننده کالاست.

–    این امر اصولی علمی و تجربی را می طلبد که همکاران متخصص ما پس از نمایشگاه نیز در کل سال در کنار شما آماده خدمت گذاری هستند و کمک شما در برقراری بهترین ارتباط با مشتری می باشند.

–    با توجه به تحریم های بین الملل امکان جابه جایی پول در تجارت بین المللی کمی دشوار شده است که با توجه به این که ما در چندین کشور دنیا صاحب حساب بانکی و شرکت فعال می باشیم این مسئله را نیز برای شما در صورت نیاز حل خواهیم کرد.

–    آرامش ذهنی و جسمی باعث تجارت بهتر است که این امر برای شما به صورت استقرار در بهترین اقامتگاه ها و هتل های شهر نمایشگاهی در صورت نیاز محقق می گردد.

–    زمان مناسب ارسال کالا و لوازم باعث حضور بهتر و کم کردن هزینه ها می باشد که این زمان پس از عقد قرارداد به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

    شما عزیزان پس از حضور موفق و کسب تجربه لازم بهتر است در سال هاب بعد به صورت مستقل در نمایشگاه حاضر شوید ولی همچنان خدمات ما در اختیار شما خواهد بود و تمامی کارشناسان ما به صورت سالیانه آماده همکاری با شما می باشند.

    تمامی نیروها و اعضای فعال این شرکت افراد شناخته شده ای هستند که سال هاست در کنار شما با توجه به تخصص مربوطه خدمت رسانی می کرده اند که امیدواریم این کار گروهی با همکاری تمامی اعضای خانواده فرش شروعی برای اعتلای نام فرش ایران در بازارهای جهانی باشد که اگر این تعامل و همکاری نباشد این مهم محقق نمی گردد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×