بازار آنلاین نساجیماشین آلات نساجی

دعوت از تجار ایرانی در مشارکت در نمایشگاه مجلل فروش در شبه جزیره ای مجلل به نام Denarau

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نوع پیشنهاد : فروش

دسته بندی کالا : فرش ماشینی

نوع محصول : فرش ماشینی

مقدار : نمایشگاه

قیمت : ۱۰۰۰

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

توضیحات کالا : معرفی بازار
در صدد اجرای نمایشگاهی منحصر به فرد (یک ماهه) با دعوت از تجار ایرانی در مشارکت در این نمایشگاه مجلل فروش در شبه جزیره ای مجلل به نام Denarau Island & Duty Free Port در شهر نادی, جمهوری فیجی در اقیانوس آرام جنوبی ( اقیانوسیه) جهت فروش اقلام لوکس ایرانی به ساکنان متمول ( میلیونر) این منطقه هستیم.

موقعیت جمهوری Fiji

تصاویر

می توان گفت بیش از نیمی از متمولین و میلیونرهای دنیا در این جزیره یا دارای سهام در هتلهای ۵ ستاره دنیا میباشند و یا مالک ویلا های میلیون دلاری و قایق های شراعی نفیس و مجلل و ساکن فصلی هستند. در دو ماه اخیر و طی سفرهای متعدد تحقیقاتی مشاوران دفتر روابط تجاری ایران فیجی به جمهوری فیجی و هماهنگیهای لازم و اخذ موافقت و مذاکرات و رایزنی و تشویقهای تجاری با معرفی از سوی سفرای دو کشور ایران و جمهوری فیجی و ملاقاتهای اولیه با مدیران ارشد اتاقهای بازرگانی و تشکلهای صنعتی در شهرهای مختلف جمهوری فیجی با اینجانب و جلسات متعدد با کارخانجات غذایی و صنعتی در جمهوری فیجی انجام شده , اینجانب را شدیدا پشتیبانی و تشویق به اجرای این نمایشگاه فروش اقلام لوکس ایرانی و متعاقبا احداث مرکز تجاری ایران فیجی, درجمهوری فیجی در آینده کرده اند. در پی درخواست این دفتر در ایجاد روابط دو جانبه تجاری سفیر محترم ایران در اقیانوسیه در آینده ای نزدیک جهت امضاهای رسمی و عقد معاهدات و تفاهمات تجاری دو جانبه به فیجی سفری خواهند داشت. توجه شود این نمایشگاه گامی در برقراری روابط تجاری دو جانبه با صدها فرصت تجاری جهت ورود تجار محترم ایرانی به این بازار بکر میباشد. نکته مهم در مشارکت در این نمایشگاه ( طبق برسی ها و تحقیقات میدانی ۲۰۱۰ – ۲۰۱۴) و مشتری هدف, فروش اقلام لوکس ایرانی: ارائه برترین اقلام نفیس صادراتی ایرانی جهت فروش قیمت اقلام لوکس صادراتی در این منطقه بسیار بالا است و تجار محترم فروش بسیار بالایی با حاشیه سود بالایی خواهند داشت, چه بسا که این جزایر بسیار دیدنی و کاملا تفریحی, در انتظار تجار ایرانی ( برای اولین بار) جهت ورود به دیگر فرصتهای تجاری نیز میباشد. خرید ملک هتل و ساختمان سازی احداث بنادر و اسکله و غیره…
اقلام مد نظرجهت نمایشگاه اقلام لوکس ایرانی  Aug.2015  Denarau Island, Fiji : فرش و قالیچه های دستباف ایرانی فرش و قالیچه های ماشینی ایرانی گلیم های اقوام مختلف ایرانی خاویار صادراتی ایرانی صنایع دستی لوکس و مجلل ایرانی هنرهای سنتی ایرانی تابلو فرش نفیس دستباف تابلو فرش نفیس ماشینی تابلو نقاشی لوستر و تزئینات نوری مجلل پسته بادام گردو فندق کشمش آجیل نقره , طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی ایرانی و غیره….
اقلام درخواست شده از سوی اتاق بازرگانی فیجی جهت مصارف صنعتی و صنایع غذایی در جمهوری فیجی: میوه های خشک شده آب میوه خالص مواد اولیه مصارف عمومی آشپزخانه و کارخانجات غذایی آجیل اعلاء زعفران ایرانی رنگ زعفران – جهت مصارف عمومی و کارخانجات غذایی انواع عسل طبی صادراتی ایرانی محصولات زیتون ایرانی رب میوه های ایرانی حبوبات و غلات – سویا با دعوت از تجار در خصوص صادرات اقلام مصرفی به جمهوری فیجی فرصتهای واردات پودر و دیگر محصولات نارگیل و روغن نارگیل جهت آشپزی از فیجی به ایران و دیگر تبادلات صنعتی , احداث کارخانجات غذایی, ورود به صنعت چاپ, مواد سوختی ایران, ساخت و ساز و مصالح ساختمانی ایرانی و تبادلات دو جانبه نامحدود با سالها تجربه در اجرای نمایشگاه های خصوصی و تجاری و فروش و حراج فرش و بازاریابی اقلام لوکس ایرانی در آمریکای شمالی, کشورهای افریقایی, استرالیا و اروپا این بازار منحصر به فرد و جدید را به شما معرفی میکنیم. طی دو ماه آینده در جلسات معرفی این مناطق جدید تجاری در تهران و با امید به خدا و با پشتیبانی اتاقهای بازرگانی ایران و تشکلهای محترم استانی و اصناف زیربط تولید کننده , از شما دعوت خواهد شد تا در این همایش فرصت کسب اطلاعات تجاری را داشته باشید و متعاقبا به اعضای محترم خود این فرصت های تجاری را ابلاغ کنید.
در صورت تمایل , جهت کسب اطلاعات و یا مشارکت در این جلسه معرفی منطقه جدید تجاری با حضور مسئولین و دعوت و حضور مدیران ارشد اتحادیها و تشکلها و اصناف محترم ایرانی متمنی است با اینجانب تماس گرفته شود. همچنین جویای همکار و مشاور و یا سهیم تجاری در این نمایشگاه و فرصتهای تجاری آتی انحصاری میباشم.
حسین معارج مسئول دفتر روابط تجاری ایران و اقیانوسیه
H. Ma’areg Iran South Pacific Trade Links Luxurious Oriental Exhibition Planner Officer

کلمات کلیدی : نمایشگاه Denarau , نمایش فرش Denarau

نام و نام خانوادگی : حسین معارج

نام شرکت : دفتر روابط تجاری ایران و اقیانوسیه

کشور :

تلفن : ۰۹۳۸۲۱۱۳۰۴۲ – Iran 006797409546 – 00989382113042  Fiji

فکس :

 

 

:: پیشنهاد خرید یا فروش کالای خود را ثبت نمائید ::

 

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×