اخبار فرش ماشینی

جزئیات طرح معاوضه فرش‌های کهنه با نو/ ۲۰ درصد نقد، مابقی اقساط

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران با اشاره به جزئیات طرح معاوضه فرش‌های دستباف کهنه با نو، گفت: براساس این طرح، متقاضیان ۲۰ درصد قیمت فرش‌ها را به صورت نقدی و مابقی را اقساط بدون کارمزد پرداخت خواهند کرد.

محمدرضا عابد در گفتگو با مهر گفت: طرح تعویض فرش‌های دستباف کهنه با نو به منظور ترغیب هرچه بیشتر ایرانیان به خرید فرش دستباف ایرانی اجرا می‌شود و بر اساس آن، فرش‌های کهنه پس از کارشناسی، با فرش نو تعویض یا از طریق مزایده یا حراج به فروش می‌رسند.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران افزود: کارمزد شرکت سهامی فرش ایران برای این کارشناسی ده درصد است و حتی متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن مجموعه شرایط، اقدام به خرید فرش نو کنند.

وی تصریح کرد: برای خریداران این طرح شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که بر مبنای آن، تا سقف ۵ میلیون تومان فروش اقساطی صورت می‌گیرد که ۲۰ درصد آن به صورت نقدی و مابقی به صورت اقساط بدون سود پرداخت می‌شود.

به گفته عابد، این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد و در آن، شهرهای کرج، مشهد، اراک، تهران، اصفهان، سنندج، همدان و کرمانشاه حضور دارند.

وی اظهار داشت: در تهران شعب شرکت سهامی فرش ایران در خیابان فردوسی و فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند آماده اجرای این طرح هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

منبع: کارپتور

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×