اخبار نساجی

در صورت عدم پرداخت یارانه صنعت از سوی دولت، با هیچ شْکی نمی‌توان صنعت نساجی را احیا کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

در صورت عدم پرداخت یارانه صنعت از سوی دولت، با هیچ شْکی نمی‌توان صنعت نساجی را احیا کرد

 

خانه ملت: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه اگر اقدام به موقع انجام ندهیم با هیچ شْکی نمی‌توانیم صنعت نساجی را احیا کنیم، گفت: یارانه بخش صنعت امسال باید از سوی دولت پرداخت شود؛ زیرا صنعت ما در حال احتزار است.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه وضعیت واحدهای نساجی در برخی از بخش‌ها رضایت‌بخش است، با توجه به نوسانات نرخ ارز اظهار کرد: اما در مجموع تمام بخش‌های صنعت کشور و به خصوص صنعت نساجی وضعیت مناسبی ندارند.

نماینده مردم نماینده بیجار، یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ اگر خواستار رونق، تولید و اشتغال در صنعت نساجی هستیم باید یارانه بخش صنعت از سوی دولت امسال حتما پرداخت شود؛ زیرا صنعت ما در حال احتزار است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر اینکه اگر اقدام به موقع انجام ندهیم با هیچ شْکی نمی‌توانیم صنعت نساجی را احیا کنیم، تصریح کرد: صنایع نیاز به توجه دارند و این توجه نیز تنها از طریق پرداخت یارانه به صنعت امکان‌پذیر است.

بیاتیان همچنین معتقد است که صنعت نساجی با اشتغالزایی فروانی که به همراه دارد باید در سطح کشور احیا و زمینه‌های گسترش فعالیت آن فراهم شود.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، لازمه رونق صنعت نساجی در کشور را تامین مواد اولیه و افزایش کشت پنبه در سطح کشور دانست و بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی برای رفع موانع پیش روی صنعت نساجی و بکارگیری ماشین‌آلات مدرن در این صنعت تاکید کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×