اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

در اینجا شما طراحی فردا را تجربه خواهید کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش سرویس ترجمه مجله نساجی کهن نمایشگاه Heimtextil 2018 هانوفر طرح جدیدی برای این دوره درنظر گرفته که در ادامه به طور مفصل توضیح داده می‌شود.

Theme Park به عنوان نقطه شروع برای روند طراحی داخلی، یک نمای کلی از تحولات بازار فعلی و ترندهای ۲۰۱۸/۲۰۱۹ را در همکاری با Heimtextil ارائه می‌دهد. کارشناسان، طراحی بین‌المللی و ترند روز در سطح جهانی را تجزیه و تحلیل کرده و تمایلاتی را ایجاد کرده‌اند که جزئیات آن در پارک تم به نمایش گذاشته خواهد شد. شما می‌توانید از Theme Park در سالن ۶ نمایشگاه Heimtextil دیدن فرمایید.

 

سبک زندگی‌های نوین

فضاهای منعطف

همراه با رشد انبساطی جمعیت، افزایش روز به روز زندگی شهری باعث می‌شود که فضای زندگی شهری کوچک شود. در آمریکا، در سال ۲۰۱۶، ساخت آپارتمان به بالاترین سطح خود در طول ده سال رسید. متوسط اندازه مسکن از سال ۲۰۰۹ به میزان ۷ درصد کاهش یافته است. در همین حال، ظهور ساختار و فرهنگ آزاد خانواده، ظهور ساختارهای خانوادگی غیرمتعارف و عدم دسترسی جوانان به مسکن چالش‌های بیشتری را ایجاد می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

طراحان، معماران و برنامه‌ریزان در تلاش برای انطباق با این چالش‌ها و استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای خود هستند. آنها در تلاش هستند تا فضای موجود را به آپارتمانهای استودیویی و قابل تغییر تبدیل کنند به صورتی که کاناپه‌ها و یا مبل‌ها کاربردهای مختلفی داشته باشند و بتوان با فشار یک دکمه تغییر کلی در ساختار خانه ایجاد کرد. ساختارهای پیش ساخته و مبلمان قابل حمل که منعکس کننده ذهنیت فرمانرواگونه است قادر به اعمال قدرت مالکیت انسان بر محیط اطراف است.

 

 

فضاهای سالم و بانشاط

زندگی شهری؛ ما بیشتر وقت خود را در فضای بسته خارج از خانه می‌گذرانیم، بنابراین فضای داخلی که در آن زندگی، کار، تحصیل و استراحت می‌کنیم، تأثیر زیادی بر سلامتی ما می‌گذارد. در نتیجه، طراحان، معماران و دانشمندان مواد با طراحی خلاقانه خود سلامتی، شادمانی، دقت در رفتار و بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

 

امروزه آلودگی یکی از بزرگترین آسیب‌های شهرهای پرجمعیت به شمار می‌رود. براساس برآورد سازمان بهداشت جهانی، ۹ نفر از میان ۱۰ نفر بر روی زمین هوای آلوده را تنفس می‌کنند و آلودگی هوا هر سال دلیل مرگ حدود ۳ میلیون نفر از انسان‌ها است.

 

 

آلودگی هوا در تمام سطوح یک کشور از دولتمردان و معماران گرفته تا انسانهای عادی را در برمی‌گیرد به فرد حل می شود. از گیاهان در فضای داخلی خانه‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه برای تمیز و پاکیزه نگهداشتن هوای داخل آپارتمان  برای ایجاد فضای سالم بهره گرفته می‌شود.

 

فضاهای بازسازی شده

برای اولین بار در تاریخ، این زباله‌های شهری هستند که سریعتر از نرخ توسعه شهری رشد می‌کنند. بر طبق گزارش بانک جهانی، تا سال ۲۰۲۵ جمعیت شهری ۱.۴ میلیارد نفر افزایش خواهد یافت که هرکدام به طور متوسط هر انسان ۱.۴۲ کیلوگرم زباله در روز تولید خواهد کرد (بیش از دو برابر میانگین فعلی که ۰.۶۴ کیلوگرم در روز است). تخمین زده می‌شود که در آن دوره سالانه میزان تلفات شهری در جهان بیش از سه برابر گردد، یعنی از ۰.۶۸ به ۲.۲ میلیارد تن در سال برسد.

برای مقابله با کوه‌های گسترده‌ای از زباله‌های تولید شده توسط چند میلیون جمعیت، شهرهای آینده باید تفاوت بین زباله‌ها و منابع را فراموش کنند. زباله باید نقطه شروع برای چیزی جدید باشد. در حال حاضر، ایده‌ها و ابتکارات، نگاهی کلی از چگونگی ایجاد محیط‌های شهری در آینده را ارائه می‌دهند و طراحان درحال یاقتن راهی برای استفاده مجدد از آنچه که ما در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم هستند.

فضاهای خالق و سازنده

با الهام از اختلال موجود در ارتباطات اینترنتی، جنب و جوش ایجاد شده در تولید به سرعت در حال رشد است که باعث ایجاد یک انقلاب در تولید می‌شود. این پتانسیل به طور اساسی تغییر ماهیت تولید است، به طور عمده به دموکراتیزه کردن تکنولوژی ساخت دیجیتال، که به هر کسی این امکان را می‌دهد که هر جایی که بخواهد سبک و شیوه خود را ایجاد کند.

برندها و تولیدکنندگان از طریق ایجاد ساختار، خواستار تحقق خود هستند. آنها در حال تبدیل شدن به مربیانی هستند تا تقاضای کسانی که به دنبال یادگیری تجربیات جدید هستند، برآورده کنند. این تغییرات منجر به تغییر دیدگاه مردمی از شهر آینده به عنوان مکانی برای خودکفایی می‌شود. تکنولوژی پیشرفته و مهارت های عملی، شهروندان را قادر می‌سازد تا قدرت خود را افزایش داده و خود را اثبات کنند. اینترنت، مردم را دعوت به اشتراک گذاری فرهنگ‌های‌شان می‌کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×