اخبار نساجی

دریافت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان مالیات بر ارزش افزوده

 

علی عسکری

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از درآمد ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی مالیات بر ارزش افزوده در ۳ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد رشد یافته است.
به گزارش مهر، علی عسکری گفت: درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده در ۳ ماهه نخست امسال ۹۹ درصد رشد داشته است. رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور افزود: در این مدت ۲ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از رشد قابل توجه ۹۹ درصدی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در خرداد ماه امسال حدود ۵ هزار و ۶۹ میلیارد تومان مالیات های مستقیم دریافت شده که ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رشد ۳۲ درصدی درآمدهای مالیاتی خردادماه خاطرنشان کرد: در مجموع درآمد ناشی از مالیات مستقیم و مالیات بر کالا و خدمات حدود ۷ هزار و ۴۳۵ میلیاد تومان است که با توجه به تعطیلات فروردین ماه رشد نسبتا مطلوبی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×