اسلاید شو

درخواست همکاری – برند ITALIAN FAMILY در ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

Italian family یک برند ایتالیایی است که محصولاتی با بهترین پنبه های فراوری شده تولید می کند این برند جوان ایتالیایی در منطقه cava de tire I در شهر کامپانیا ایتالیا تاسیس شده است؛ در منطقه ای که مهارت بافندگی و تولید صنایع دستی با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد، در خون ساکنان ان است. شعار این شرکت این است: ” کیفیت هرگز اتفاقی نیست، کیفیت همیشه نتیجه یک تلاش هوشمندانه است”. موسس این برند اقای Gabrielle santoriello است که پس از سالها موفقیت و تلاش در کارخانجات متعدد تولید پوشاک در ایتالیا پروژه Italian family را با کمک خانواده خود که بیش از سی سال تجربه در صنعت مد وفشن و تولید پوشاک خاص را دارند اغاز نمود.
پارچه های با کیفیت بی نظیر و طرح های ویژه طراحان لباس مردانه ایتالیایی ترکیبی نفیس را به وجود می اورد که یک تجربه فراموش نشدنی را به شما می دهد. تمرکز این برند بر روی تولید انواع شلوارهای مردانه و کت و شلوارهای رسمی و اسپرت و شلوارهای جین می باشد.

درخواست-همکاری-برند-ایتالیایی

انتخاب مواد اولیه فاکتور کلیدی در کیفیت و زیبایی لباسهای تولیدی  می باشد.
استانداردهای کیفیتی در تولیدات Italian family بسیار بالاست که موجب شده است همیشه از زمان جلوتر و به دنبال شکار نواوری های تولید و طراحی باشیم.
برند Italian family قصد دارد به منظور ورود به بازار پوشاک مردانه با کیفیت بالا با توزیع کنندگان و فروشگاه های برتر در ایران همکاری نموده و در صورت امکان محصولات خود را در بازار ایران و خاورمیانه به فروش برساند.
لذا از کلیه تجار، سرمایه گذاران توزیع کنندگان و صاحبان فروشگاههای برتر در ایران تقاضا می نماید در صورت تمایل به همکاری با برند Italian family در قالب نمایندگی انحصاری، توزیع و یا نمایندگی فروش فرم در خواست زیر را پر نموده تا مدیران شرکت Italian family ایتالیا با انها تماس حاصل نمایند.

اطلاعات بیشتر در وب سایت ما

www.italian-family.it

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 info@italian-family.it

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×