اخبار فرش ماشینیجذاب‌ترین‌ها

عبور درآمد بازار کفپوش و فرش خاورمیانه تا سال ۲۰۲۶ از ۱۰ میلیارد دلار

بازار کفپوش و فرش خاورمیانه

Future Market Insights (FMI) یک شرکت پیشرو در زمینه مشاوره و اطلاعات بازار است که گزارش‌های تحقیقاتی سندیکایی، گزارش‌های تحقیقاتی سفارشی و خدمات مشاوره را ارائه می‌دهد FMI مجموعه کاملی از اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که اطلاعات بازار فعلی، حکایت‌های آماری، ورودی‌های فناوری، بینش‌های رشد ارزشمند و یک نمای کلی از چارچوب رقابتی و روندهای آینده بازار را ترکیب می‌کند.

درآمد بازار کفپوش و فرش خاورمیانه تا سال ۲۰۲۶ از ۱۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت

بینش بازار با نام “بازار کفپوش و فرش: تجزیه و تحلیل صنعت خاورمیانه و ارزیابی فرصت‌های آن در بازه ۲۰۱۶-۲۰۲۶” که توسط Future Market Insights طراحی شده است، تحلیلی شفاف و هوشمند از بازار منطقه ارائه می‌دهد. این گزارش یک مطالعه عمیق از بازار است و همچنین به طور مفصل در مورد چندین مؤلفه اصلی که می‌تواند بر ساختار بازار در دوره ارزیابی تأثیر بگذارد صحبت می‌کند. این گزارش عمیقاً به تاریک‌ترین گوشه‌های بازارهای پراکنده در سراسر خاورمیانه می‌پردازد و برخی از داده‌های بسیار مهم و آینده‌نگر را که با رفتار ژنتیکی بازار مرتبط هستند، ارائه می‌کند. بر طبق این گزارش، بازار کفپوش و فرش خاورمیانه در دوره پیش بینی رشد چند برابری خواهد داشت و بیش از ۵٪ CAGR را ثبت می‌کند.

این منطقه از کره زمین مهد بافندگان است و برخی از شناخته شده ترین دست‌هایی که می‌توانند قطعه‌هایی جادویی ببافند، در این بخش از جهان قرار دارند. مجموعه‌ای از محصولات، در این بازار در حال گسترش کفپوش و فرش خاورمیانه در دسترس است. این منطقه یکی از قطب‌های مهم گردشگری است و همچنین بخش املاک و مستغلات آن از ارزش بالایی برخوردار هستند.

اقتصاد با موجی از سرمایه گذاری جدید در حال رونق و پیشرفت است. این رونق اقتصادی باعث پیشبرد بازار کفپوش و فرش در خاورمیانه می‌شود. این بازار برخی از بهترین کیفیت‌های چمن مصنوعی، فرش، موکت و انواع کفپوش‌های لمینت را به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند. تقاضا برای این محصولات در نقاط مختلف جهان بسیار زیاد است و طبق این تحلیل بازار، تقاضا برای این محصولات لوکس در چند سال آینده افزایش خواهد یافت. بر اساس این گزارش، بازار کفپوش و فرش خاورمیانه به نیاز مشتریان تجاری و داخلی نیز پاسخ خواهد داد.

این بازار بسیار چالش برانگیز است زیرا اکثر مشتریان این بخش به جزئیات توجه دارند و مشتاق هستند که برای دریافت بهترین محصولات ممکن از بازار، هزینه اضافی بپردازند. برای مقابله با این دسته جدید از مشتریان، تولیدکنندگان مهارت‌های خود را تقویت کرده و محصولات سفارشی را برای سرپا ماندن در این بازار رقابتی عرضه می‌کنند. تخفیف‌های سودمند، فناوری پیشرفته سه بعدی در بازار برای افزایش دسترسی به مشتری معرفی شده‌اند. سهامداران عمده بازار به طور پیوسته در حال اصلاح سیاست‌های تولیدی خود هستند تا استانداردهای سازگار با محیط زیست صادر شده توسط دولت را برآورده سازند.

با توجه به نوع کاربرد، بازار به بخش‌های تجاری، دفاتر مسکونی، بیمارستان‌ها و مراقبت‌های بهداشتی، کاربردهای صنعتی، خودرو و خرده فروشی تقسیم می‌شود. در این بازار از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود که از آن جمله می‌توان به پلی پروپیلن، پلی استر، نایلون و غیره اشاره کرد. رشد مشتریان جدید لوکس، گسترش اقتصاد منطقه و افزایش تقاضا برای این محصولات رشد بازار را در دوره ارزیابی پیش‌بینی می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قطر و کویت سهم قابل توجهی در رشد بازار کفپوش و فرش خاورمیانه خواهند داشت. علاوه بر این، دیگر کشورهای این منطقه مانند امارات، مصر، ایران، کویت، بحرین، عمان و ترکیه نیز توسعه خوبی را در بازار به نمایش خواهند گذاشت.
برخی از بازیگران اصلی که در این بخش فعالیت می‌کنند عبارتند از Cerner Corporation، Care Fusion Corporation، Kirby Lester LLC، Swisslog Holdings AG و غیره.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×