اخبار فرش ماشینی

دانشگاه علمی – کاربردی ابهر خبر دارد :تاسیس رشته نساجی در دانشگاه ابهر ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش سرویس دانشگاه خبرلر به نقل از فارس ؛ جعفر تبریزی‌دانا  با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر دانشگاه علمی ـ کاربردی ابهر اظهار داشت: در این راستا دانشگاه با بهره‌گیری از خرد جمعی و تشکیل کمیته تخصصی نساجی مرکب از افراد صاحب نظر و مجرب طی جلسات متعدد و با توجه به نیازمندی‌های منطقه‌ای و ملی نساجی کشور مبادرت به تهیه سر فصل و ساختارهای درسی جدید و بروز نساجی با گرایش ریسندگی کرد. ‏
وی ادامه داد: این موضوع پس از بررسی در کمیته گسترش و بازنگری دروس دانشگاه جامع علمی ‌ ـ کاربردی به تصویب رسید و در دانشگاه جامع ابهر تاسیس شد.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی ابهر با بیان اینکه عمده تلاش کمیته بر این بود که در این زمینه از عام‌نگری پرهیز کند، ابراز داشت: این کمیته با گرایش به انعطاف پذیری و توجه به نیاز حال و آتی نساجی کشور اقدام به آنالیز رشته نساجی به گرایش‌های موجود در بطن آن کرد که در نخستین قدم به فضل الهی و همت اعضای کمیته موفق شدیم گرایش ریسندگی را برای آن تعریف و عملیاتی کنیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: درحال حاضر این رشته به دو شیوه ترمی و پودمانی در دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی مرکز ابهر قابل عرضه است.
تبریزی‌دانا افزود: متقاضیان به ویژه کارگران شاغل در صنایع نساجی منطقه و استان می‌توانند برای نام‌نویسی در موعد مقرر و با اخذ دفترچه از ادارات پست اقدام کنند. ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×