اخبار فرش ماشینی

دانشکده نساجی در دانشگاه کاشان ایجاد می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

جمعی از خیرین دانشگاه کاشان، ساخت فضاهای علمی و آموزشی در دانشگاه‌ها را ضروری و گامی مهم در راستای ارتقای سطح فرهنگی و پیشرفت و آبادانی کشور دانستند

ایلنا – کاشان: خیر خوابگاه‌ساز دانشگاه کاشان گفت: کمک به ایجاد و احداث فضاهای آموزشی به خصوص در دانشگاه‌ها موجب تشویق و ترغیب بیشتر جوانان به تحصیل و علم‌آموزی بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، علیرضاعصار سرمایه‌گذاری در دانشگاه را اقدامی فرهنگی دانست و اظهار داشت: باید سعی شود تا با فراهم کردن بستر مناسب برای دانشجویان سطح فرهنگی کشور هر روز ارتقاء یابد.

این فرد نیکوکار از دانشجویان خواست تا از امکاناتی که در دانشگاه برای آن‌ها ایجاد می‌شود کمال استفاده را در جهت رفع نیاز‌ها و مشکلات و پیشرفت شهر، منطقه و کشور خود داشته باشند.

یکی دیگر از خیرین خوابگاه‌ساز، نیز هدف از اقدام خود در ساخت خوابگاه را، تامین نیاز‌ها و رفاه بیشتر دانشجویان برای موفقیت هرچه بهتر در تحصیل و کسب علم و دانش ذکر کرد.

سید مرتضی هاشمیان با اشاره به اینکه هرکس به ندای درون خود گوش فرا دهد و در کار خیر اقدام کند از اجری بزرگ برخوردار خواهد بود، از مردم خواست تا درصورت تمکن مالی، ساخت فضاهای آموزشی در دانشگاه‌ها را فراموش نکنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی دانشجویان را سرمایه‌های کشور دانست و تاکید کرد: هرچه در دانشگاه‌ها سرمایه گذاری شود باز کم است و باید توجه بیشتری به پرورش نسل آینده شود.

دیگر خیّر نیکوکار کاشانی هدف از ایجاد دانشکده نساجی در دانشگاه کاشان را، پیشرفت علم و توسعه اقتصادی کشور ذکر کرد و گفت: از آنجایی که مرحوم «حسن تفضلی» به نام پدر نساجی ایران معروف بود، ایجاد دانشکده نساجی گامی برای پرورش و احیاء و رونق این صنعت می‌تواند باشد.

زیبا تفضلی جوانان و دانشجویان را سرمایه‌های کشور دانست وافزود: برای پیشرفت و تضمین آینده کشور سرمایه‌گذاری برای این قشر لازم است.

این خیّر نیکوکار کاشانی، جوانان ایرانی را بهترین جوانان دنیا برشمرد و یادآور شد: با فراهم کردن امکانات رفاهی، خدماتی، علمی و آموزشی برای جوانان و دانشجویان و تربیت صحیح نسل جوان می‌توان کشوری سالم و آباد ایران اسلامی را شاهد بود.

شایان ذکر است از سوی این خیرین، کلنگ احداث چهار طرح عمرانی و آموزشی با حضور معاون اداری مالی و توسعه منابع و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×