نساجی و مردم

داستان لباس های تیم ملی همچنان تمام نشدنی است

در همه جای دنیا مرسوم است کادر فنی تیم های ملی با البسه ای که اسپانسر تیم ها در اختیار فدراسیون های فوتبال قرار می دهد در اردوها و بازی های رسمی استفاده کنند اما این جا در ایران گویا همه چیز متفاوت است.

با رای‌گیری در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، پرونده آل اشپورت در تیم ملی بسته شد. این پایان همه داستان هایی بود که برای لباس تیم ملی درست شد؛ از کمبودها بگیرید تا شماره نداشتن ها و…

در آخرین جلسه کمیته بازار یابی ، سه برند لنین، آل‌اشپورت و جوما  شرایط خود را بازگو کرده بودند  وبعد از رایی گیری اعضا برند جوما توانست گوی رقابت را از دو رقیب خود برباید  و بعد ماه ها بلاتکلیفی اس‍‍‍بانسر البسه تیم ملی مشخص شود.

 کارلوس کی روش مربی همیشه معترض  با زیر سوال بردن کیفیت لباس ها ترجیح داد برخلاف جریان آب شنا کند و با لباس مارک نایک در تمرینات حضور یافت. 

فدارسیون فوتبال بعد توافق با کارلوس ومنتفی شدن استعفاء و مشخص شدن زمان آغاز اردو تیم ملی فوتبال برای جلوگیری از بوجود آمدن حاشیه های احتمالی درباره البسه تیم ملی اطلاعیه ای  صادر کرد که درآن ذکر شده (با هماهنگی به عمل آمده مقرر شد در اردوی پیش روی تیم ملی آنالیز عملی و میدانی کیفیت البسه ارائه شده از سوی شرکت جیووا، توسط تیم ملی فوتبال در تمرینات و دیدار تدارکاتی پیش رو تهیه و برای ارزیابی به فدراسیون فوتبال ارائه شود)

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ترابیان، دبیرکمیته بازاریابی فدراسیون در این خصوص اظهار کرد : «من در این مسأله نقشی ندارم. و باید از سردار درخشان موضوع را بیگیری کنید ,که تلاش ما برای ارتباط با ریس کمیته بازار یابی بدلیل خارج از ایران بودن بی نتیجه ماند..

خبر مرتبط:

تأکید به ادامه کار با برند جیووا

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×