اخبار نساجی

خودکشی کارگران ایتالیایی به دلیل مشکلات اقتصادی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دست کم ۱۸ شهروند ایتالیایی به دلیل مسائل اقتصادی، نرخ بالای بیکاری و همچنین اقدامات ریاضتی سنگین از سوی دولت این کشور، خودکشی کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، خبرگزاری آنسا روز شنبه ۲۶ فروردین (Aprill.14)تصریح کرد: «دست کم ۱۸ شهروند ایتالیایی به دلیل مسائل اقتصادی، نرخ بالای بیکاری و همچنین اقدامات ریاضتی سنگین از سوی دولت این کشور، خودکشی کردند.»

بر پایه این گزارش، سازمان نماینده حقوق مالیات‌دهندگان ایتالیایی، روز جمعه (۲۵ فروردین) خواستار رسیدگی در مورد خودکشی‌هایی شد که از آغاز سال جاری میلادی به دلیل مسائل مالی انجام گرفتند. هدف آن‌ها از این درخواست پی بردن به این مسئله است که کسانی که باید از این پدیده اجتماعی جلوگیری کنند، کار خود را به درستی انجام می‌دهند یا خیر.

این سازمان همچنین اعلام کرد که شمار خودکشی‌ها احتمالاً بسیار بیشتر از این است چرا که بعضی از موارد خودکشی هرگز گزارش نمی‌شوند.

طبق گزارش‌ها، قربانیان عمدتاً از بخش‌های شمالی ایتالیا، جایی که بیشتر کسب و کارهای کوچک و متوسط رواج دارند، هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به عنوان مثال، آمارها از شهر بندری جنوا در شمال غربی ایتالیا حاکی از افزایش ۵ درصدی در شمار خودکشی‌ها در اولین سه ماهه سال ۲۰۱۲ میلادی در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته است.

کشور ایتالیا سال‌هاست که با بحران اقتصادی سنگینی دست به گریبان است و تلاش کرده که با انجام بعضی اقدامات ریاضتی مانند افزایش مالیات، مشکلات مالی خود را رفع کند. این اقدامات ریاضتی خشمی سراسری را در این کشور رقم زده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×