اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه هامد و پوشاک

چاپ پارچه – خرید پرینترهای نسل جدید اس پی جی

خرید پرینترهای نسل جدید چاپ پارچه اس پی جی هلند توسط غول نساجی لهستان

شرکت تیوفیلو لهستان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی نساجی در این کشور و یک شرکت پیشرو در بخش تولید لباس های کودک در اروپا در حاشیه نمایشگاه ایتما و در غرفه شرکت اس پی چی پرینت هلند (SPGPrint)  پرینترهای نسل جدید این شرکت با نام جاولین ـJAVELIN) ) را خریداری کرد.

پرینترهای نسل جدید پارچه اس پس جی مولتی – پس و شش رنگ هستند و قادر به چاپ دیجیتال بیش از دومیلیون متر طولی پارچه در هر سال است . عرض این دستگاه از ۱۸۵ سانتی متر تا ۳۲۰ سانتی متر متغیر است.

شرکت اس پی جی هلند در پرینترهای چاپ پارچه خود از هد های پرینت پیشرفته فوجی فیلم استفاده می کند . مدیر بازرگانی این شرکت در حاشیه نمایشگاه ایتما ۲۰۱۹ به مجله نساجی کهن که در این رویداد غرفه گذار بود گفت : ین پرینترهای مولتی – پس نسل جدید شرکت ما مجهز به سیستم آنالیز و تشخیص گرمایی بسیار پیشرفته ای هستند که می توانند دمای رنگ های مصرفی را در حین عملیات چاپ آنالیز و بررسی و کترل کند و ویسکوزیته رنگ را در سطح اپتیموم حفظ کنند که موجب یک چاپ با کیفیت و عالی با میزان مصرف کمتر رنگ و بهره وری بالا می شود.

مدیر عامل شرکت تیوفیلو لهستان نیز به خبرنگار مجله کهن گفت : امیدواریم بتوانیم به زودی سیستم های چاپ خود را به طور کامل با پرینترهای چاپ دیجیتال جایگزین کنیم و پس از آن نیز به طور کلی به سیستم های پرینت دیجیتال سینگل – پس (Single-Pass)  منتقل شویم.

همانطور که می دانید در سال های اخیر تکنولوژی های چاپ دیجیتال پارچه به شدت در حال رشد و توسعه هستند و تقریبا به دلایل زیست محیطی و سرعت و دقت خیره کننده چاپ دیجیتال ، چاپ و رنگرزی سنتی در حال ازبین رفتن می باشد. درحال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ در زمینه پرینترهای چاپ دیجیتال نساجی در حال فعالیت هستند که می توان از مهمترین آنها به شرکت های اپسون – کونیکا مینولتا – اچ پی – رجیانی – الف – میماکی – اس پی جی و … اشاره کرد.

نمایشگاه ایتما ۲۰۱۹ در شهر بارسلون برگزار شد و مجله کهن نیز برای چهارمین دوره متوالی در این رویداد غرفه گذار بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نویسنده : بهنام قاسمی :: تحریریه مجله نساجی کهن

ارسال مقالات و ترجه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×