اخبار نساجی

خرید و فروش طلا و ارز متوقف شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

خرید و فروش طلا و ارز متوقف شد

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهرکشور با اشاره به نابسامانی بازار ارز و طلا گفت: طلا و دلار دربازار خرید و فروش نمی شود و تا اطلاع ثانوی مبادله دلار و طلا متوقف است.

محمد کشتی آرای درگفت و گو با خانه ملت، گفت: به دلیل نامشخص بودن قیمت طلا و دلار، خرید و فروش دراین بازار متوقف شده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهرکشوردرباره افزایش قیمت دلار و طلا دربازار گفت: قیمت اونس جهانی طلا افزایش جزیی داشته است اما دربازار داخل به صورت کاملا هیجانی درحال افزایش است.

گفتنی است سایت رسمی صنف طلا و جواهر که روزانه قیمت طلا، ارز و سکه را اعلام می کند قیمت دلار را از جدول روزانه خودحذف کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هر چند خرید وفروش طلا و ارز از سوی صرافان و طلا فروشان متوقف شده است اما قیمت ها همچنان به صورت اسمی رو به صعود هستند و اتفاقا تقاضا برای خرید در بازار نیز وجود دارد . در حالی که هر گرم طلای ۱۸ عیار به صورت اسمی ۱۳۲ هزار تومان قیمت دارد، برخی شهروندان با داشتن سرمایه های خرد و اندک، در حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان به بازار مراجعه کرده و خواهان خرید طلا و ارز هستند . وجود تقاضا در بازاری که فعالانش قیمت در آن اعلام نمی کنند نشان دهنده نوعی نگرانی از کاهش ارزش پول و تلاش برای حفظ قدرت خرید است .

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز دوشنبه در بازار تهران به بیش از ۱۳۲ هزار تومان و قیمت دلار به ۳۲۳۰ تومان و سکه تمام بهار آزادی به یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید.

امروز دوشنبه هر قطعه نیم سکه به ۶۲۷ هزار تومان، ربع سکه به ۳۲۵ هزار تومان، سکه گرمی به ۱۶۲هزار تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۷۷۱ رسیده است. باید توجه داشت که این قیمت ها درحال تغییر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×